(H2:ssa perus avaimellinen vm 20)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
H2:ssa avaimeton käynnistys. Mun aikaisemmissa perinteellinen avain joten ei aikaisempaa kokemusta. Virtalukon nappia painetaan hetken, päästetään ylös ja sitten käännetään. Minä vittu pidin nappia painettuna koko ajan ja käänsin sitä. Ei tullu virrat päälle. Olis vittu voinu selittää tän manuskassa.
jlik sanoi:En saanu suomenkielistä manuaalia joten pitää kysellä sitä. Minusta toi manuaali on kyllä vitsi. Hyvä esimerkki tästä on se, että luovutuksen jälkeen viime maanantaina sain mopon käyntiin sattumalta mutta tiistaina en sitten millään saanut käynnistettyä. Piti hakea kotoa manuaali mutta siitä ei ollut mitään hyötyä. Kaikki namiskuukkelit kyllä kerrotaan mutta ei sitä miten käynnistys tehdään. Piti sitten soittaa Biketeamin myyjälle ja kysyä miten tämä vitun mopo saadaan käyntiin.
tonttuj sanoi:Eri pyörä tuli alle, mutta kyllä mulle Vantaan BikeTeam:n myyjä antoi kattavan opastuksen pyörän luovutuksen yhteydessä ennen ajoon lähtemistä.
Käyttöohjeetkin oli suomeksi.
Jostain syystä Kawa ei noita uusia enää uppaa luettavaksi.
https://www.kawasaki.fi/fi/products...F9XQtdXFgNXVoOW1tbXFxdW1BZXVxeCQldUFAMDQlZWlk
itl sanoi:No niin. H2 SX SE kotiutui eilen. 250km tuli ajeltua illalla. On se mahtava pyörä ja nyt kun pistin sportmoden päälle niin alkoi sitä kulkua löytymään vs aikaisemmin koeajamani pyörä. Mutta onhan tuon elektroniikan kanssa opeteltavaa...
Pyörän mukana tuli vain nuo ulkomaankieliset manuaalit mutta myyjä kertoi, että suomenkielinen manuaali olisi tulossa jossain välissä. No eipä se mitään, lontoon kielinen on ihan fine.
Noista avaimista heti kysymys. Pyörän mukana tuli kaksi avainta. Jäi ihmetyttämään, kun niistä vain toinen on tuollainen etäavain jolla pyörä käynnistyy avaimen ollessa taskussa ja toinen oli sellainen tavallinen virta-avain. Kuuluuko näin olla?
Muoks. Mä oon ajellu vielä Road modella kun siinäkin on ihan riittävästi puhtia. En ole viitsiny revitella mopoa kun on sisäänajo menossa vielä.
itl sanoi:No niin. H2 SX SE kotiutui eilen. 250km tuli ajeltua illalla. On se mahtava pyörä ja nyt kun pistin sportmoden päälle niin alkoi sitä kulkua löytymään vs aikaisemmin koeajamani pyörä. Mutta onhan tuon elektroniikan kanssa opeteltavaa...
Mites jengillä toiminu toi sähköinen alusta?
Sitten itl:lle vähän vinkkiä jos on huolissaan tankin naarmuuntumisesta. Laitatin Samiteipillä tankin kylkeen ja tankin ja satulan alla olevaan mustaan muovilärpäkkeeseen suojamuovit. Ihan siistin näköinen on eikä juurikaan huomaa. Kuvassa näkyy ohut vaalea juova joka on sen muovin reuna. Suojamuovi on vedetty tohon Kawan omaan suojaan saakka.