• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawasaki ER6f 2009: kytkin ei irrota (?) kytkinvaijerin vaihdon jälkeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja def
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

def

Kawasaki ER6f 2009: kytkin ei irrota (?) kytkinvaijerin vaihdon jälkeen

Otsikon pyörästä napsahti eilen kytkinvaijeri poikki kahvan puolelta ja onnekseni maahantuojalla oli yksi kappale varaosia hyllyssä. Tänään otin vanhan vaijerin irti ja laitoin uuden tilalle, mutta eri kiristyskokeiluista (sekä kahvan että säätöpalan kohdilta) huolimatta en saa ykköstä silmään niin että kone jäisi käyntiin.

Kaikki osat näyttäisivät liikkuvan mallikkaasti näin amatöörin silmään, eikä mekaanisesti mikään kanita/tunnu omituiselta. Kuitenkin ykköstä silmään laittaessa kone sammuu välittömästi.

Mahtaako täältä löytyä ehdotuksia tilanteen korjaamiseksi?

Tajusinpa tässä juuri että minulla on ollut sivutuki alhaalla vaihdetta valitessa. Kipaisenpa nostamaan sen ylös ja kokeilen uudelleen :-)

edit: siinä syy, thread täytti tarkoituksensa.

Just v*tun joo :D Tuon pyörän, kun laitoin liikkeeseen vaihtoon niin vaihtohinnasta vähennettiin kytkinvaijerin vaihtotyö, koska huomasivat kytkinvaijerin olevan lähes poikki.

Saitko vaijerin vaihdoin takuuseen?

Hah, niin sitä pitää :) Päätin etten kysykään, kun itse tehtynä sain valmiiksi tänään (ja kilometrejäkin oli ehtinyt tulla jo 1300).

Harmittaa sun puolesta :/ pyörä oli ennen vaihtoa käynyt luotettavalla korjaajalla huollossa ja se oli jo siellä missattu. Harmissani sitten vaihdossa nielin tappion siitä kun sanoivat, että sen joutuu vaihtamaan ennen myyntiä.

Ja sitten kuulen, että sulla uudella omistajalla on rikkinäinen kytkinvaijeri kädessä. Itse kun olen sen vaihdon jo tavallaan kustantanut.

Back