Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tottahan se sataa kun mä olen paikalle tulossa.Mr. Pickwickistä kabinetti varattu, Heinolle ilmoiteltu.. Lauantaita odotellessa![]()
Edit: Näyttää muuten sääennustekin aika perinteiseltä![]()
Nyt Nasu pysyy kotonaTottahan se sataa kun mä olen paikalle tulossa.Mr. Pickwickistä kabinetti varattu, Heinolle ilmoiteltu.. Lauantaita odotellessa![]()
Edit: Näyttää muuten sääennustekin aika perinteiseltä![]()
![]()
Nasuhan ei kotona viihdy. Hankkikaas vaan ne sukelluspuvut ja snorkkelit tätä retkeä varten. Muutenkin heinäkuussa kiertelen siellä täällä eli koko suomessa sataa ja mysrkyää.Nyt Nasu pysyy kotona![]()
Minkähänlaisia kekkereitä suunniteltu? Onneksi en lähtenyt tonne ekaan jutskaan ku juttuja lukeneena näyttäis menneen aika persiilleen ainakin ilmojen puolesta. Eikä myöskään huvita ajaa puolta suomee kaffeelle jonnekin. Eipä kyllä jotku koeajotilaisuudetkaan juuri kiinnosta mutta jos joku hyvä paikka missä olutta, bissee, ruokaa, saunomista, hyvää seuraa ja sitte taas lisää kaljaa sekä katto pään päälle yöksi niin voisi alkaa kiinnostaa![]()
Mitäs tiedotteita te tavaatte? Ilmatieteenlaitos ja foreca näyttää kyllä lauantaille pisaran kuvaa. Mä täällä pakkaan kamppeita ja varaudun pahimpaan, varahanskat ja kirkas visiiri on jo pakattu.Muuttiko Nasu mielensä vai minkä takia tuo ennuste näyttää noin paljon paremmalta nyt?![]()
No näytti se jo hetken paremmalta, muuttui kyllä jo seuraavan kuuden tunnin sisällä takaisin vesisateeksMitäs tiedotteita te tavaatte? Ilmatieteenlaitos ja foreca näyttää kyllä lauantaille pisaran kuvaa. Mä täällä pakkaan kamppeita ja varaudun pahimpaan, varahanskat ja kirkas visiiri on jo pakattu.Muuttiko Nasu mielensä vai minkä takia tuo ennuste näyttää noin paljon paremmalta nyt?![]()
Tixtex kamat on tossa päälle laittoa vaille valmiina. Lauantaina nähdään.![]()
Mites olis tää PKS "letka". Moneltako ja missä? Ehdotuksena esim. klo 9:30 Keimolan Neste "itäinen", tai vaikka hieman aikaisemminkin, mutta ennen klo 9:00 en itse ehdi. Olisko jollain reittiehdotuksia?Yritetään tulla kahden kawan voimin paikalle, jos nuo sade-ennusteet muuttuvat edes vähän parempaan suuntaan.