Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olihan se melkoinen yllätys, että 750:n pesee kuussataset...oli nopein ja muutenkin parhain kyseisessä vertailuporukassa, kawa z 750s...
No en mäkään ihmettele jos uus kilokiksu voittaa testit ku sen mainoksia on joka paikas.No ei se mikää ihme ole ku samassa lehdessä oli ainaki
kaksi sivua sumekon mainoksia.
Onkohan asialla jotain perää? Aikaisemmin Saksan Lada ooppeli voitti testejä, nyt kun ei mainosta niinNo en mäkään ihmettele jos uus kilokiksu voittaa testit ku sen mainoksia on joka paikas.No ei se mikää ihme ole ku samassa lehdessä oli ainaki
kaksi sivua sumekon mainoksia.
"Oho, Pökötiltä on tullut uusi malli... onpa hieno. Kauniin värinen, siistit valot. Kiva ilme keulassa. Mitäs täällä mainoksessa lukee... "uusi Peugeot on kuin musiikkia. Loistavat ajo-ominaisuudet tekevät ajamisesta..." Niin no totta kai ne omaansa kehuu. Mutta onpa mielenkiintonen uutuus, oiskohan joku työkaveri jo ostanut sellasen niin vois vähän kysellä millanen - HEI, täällähän on testi siitä!!! "Melkein aina, kun on jonkun uuden automallin koeajo niin samalla on normaalia enemmän mainoksia samsa lehdessä samas pelistä ja vehkeestä.
Testi oli Tero Kiiran tuottama, ei minkään TM:n omien autovässyköiden, eli en lähtis ihan heti naureskelemaan testin tuloksille ja testissä todetuille seikoille. Kuten kirjotin, niin ainakin arvio zetakawion koneesta piti mielestäni paikkansa prikuulleen. Muista testin pyöristä mulla ei juuri kokemusta olekaan.On se vaan kumma että vielä nykypäivänäkin jotkut ottaa TM:ntestit todesta![]()
![]()
Milläs laitteella Kiira mahtaakaan vapaa-aikanaan ajella?Testi oli Tero Kiiran tuottama, ei minkään TM:n omien autovässyköiden
No mitäpä sitä toiseksi parhaalla ajelemaan. Siksi minäkin ajan kawalla.Milläs laitteella Kiira mahtaakaan vapaa-aikanaan ajella?Testi oli Tero Kiiran tuottama, ei minkään TM:n omien autovässyköiden
Mitäs testejä itse uskot?On se vaan kumma että vielä nykypäivänäkin jotkut ottaa TM:ntestit todesta![]()
![]()
Tämän kerran vastaan työhöni liittyviin asioihin. Muutoin esiinnyn täällä yksityishenkilönä.Milläs laitteella Kiira mahtaakaan vapaa-aikanaan ajella?Testi oli Tero Kiiran tuottama, ei minkään TM:n omien autovässyköiden
No kuule kyllä lähtökohta oli tuolle vertailulle todella loistava,noita pyöriä ei yhdistänyt muu kuin hinta.Ei nyt kumminkaan niin tosissaan kantsi noita TM testiä ottaa se on vähän niinkuin BIKE lehtiTesti oli Tero Kiiran tuottama, ei minkään TM:n omien autovässyköiden, eli en lähtis ihan heti naureskelemaan testin tuloksille ja testissä todetuille seikoille. Kuten kirjotin, niin ainakin arvio zetakawion koneesta piti mielestäni paikkansa prikuulleen. Muista testin pyöristä mulla ei juuri kokemusta olekaan.On se vaan kumma että vielä nykypäivänäkin jotkut ottaa TM:ntestit todesta![]()
![]()
Kokeilla on paras itse.Selvät asiat kyllä varmaan on paperilla kuten kuutiomäärä yms.TM ei ole kaikkitietäväMitäs testejä itse uskot?On se vaan kumma että vielä nykypäivänäkin jotkut ottaa TM:ntestit todesta![]()
![]()