• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawa VN Kokoontuminen tiistaisin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
väinö jätti tielle juhannusreissulla joten en varmaankaan pääse viikkoon tai pariin paikalle

Meitä oli kolme ensikertalaista vn meetingissä (+muoviluoti " kuokkija") ja toivottiin että ois tullu muitakin... Ens viikolla sitten?

Juu, paikalla siis
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
ja olihan komeat pyörät
bowdown.gif

Lisää vaan Väinöjä ja niiden "pikkusukulaisiakin" paikalle...

Piti viimeks kysymän tuota samaa kuin Seku kysy mut pääs unohtumaan. Mites väinö tielle jätti?

Lueskelin muuten lehdestä et Vuosaaren Tyynylaavantie on saanut nimensä Vuosaaresta löytyneiden vulkaanisten kivien johdosta. Olisikohan ajatusta järjestää aiemmin puhutut Volcanalia "väinöfestarit" Vuosaareen vaikkapa Rastilan leirintäalueelle tulen jumalan vulcanin juhlapäivänä 23.8?
Lisätiedot: www.hel.fi/rastila

Huom. Kawasaki alueella on nyt äänestys jossa kartoitetaan suomessa liikkuvien custom kawasakien määrää ja sijaintia. Äänestyksen edetessä tutkitaan tapahtumapaikan sijaintia uudelleen

Itse en ko leirintäalueella ole vieraillut, onko muilla kokemuksia paikasta?
Tarvisisi ottaa selvää/kysellä/järjestää seuraavia asioita:
- Rastilan leirintäalueen ja poliisin lupa tehdä isompi nuotio
- löytyiskö (kavereiden) bändejä vaikka nestetasapainon huomioon ottavalla palkalla tai jopa ilmaiseksi esiintymään paikanpäälle
- onko esiintymislavaa, sen koko ja sähköt
- (ranta)saunan varaus ja rahastus jos halukkaita saunojia tarpeeksi

Löytyisikö bändejä/puuhamiehiä/-naisia?
Ilmoittautukaa tänne tai mulle privana puh. nro:n kera.

Tiistain miittingeissä voitais ideoida ja miettiä mahdollista festarisisältöä yms.

...ja paikalle taas tänään
062802moto_prv.gif

edit: Saatiin samalla kesän uusi ennätys:
sillä paikalla käväisi 5 väinöä ja yksi EN500
eli yhteensä
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Ajelemassa käytiin sitten neljän vulcanin ja yhden jammun muodostamassa letkassa
sport05.gif

Nappasin pari valokuvaa jotka laitan näkösälle kunhan löydän sopivan palvelintilan jonne ne sijoittaa. (jos jollain olis tarkoitusta palveleva tila valmiina niin privana voi mulle asiasta viestiä)

Oli alustavasti puhetta et ensi tiistaina (11.7) tehtäis vähän pidempi lenkki (säävarauksella) ja liikkeelle lähdettäisiin bembölestä aikaisintaan klo 19 jotta kaikki halukkaat kerkeävät myös mukaan.

tuplaedit: Ja-has väinö800 kerkeskin jo aiheesta kirjoittamaan samalla kun itse muokkasin omaan viestiini lisäystä.

Vihdoinkin saatiin viiden pyörän letka ja noin. 50km:n lenkki aikaan. Kyllä se tästä lähtee.
Ensi tiistaina lähdetään tuvalta klo:19:00 vähän pidemmälle lenkille ja toivottavasti vähän isommalla porukalla.

Muistutuksena kaikille, tiistai lähestyy jälleen ja paikalle kannattaa tulla kauempaakin nyt kun ajokelitkin näyttää suosivan
cool.gif

En muistanutkaan et orgin sivuilla on nuo omat albumit. Muutama kuva viime kokoontumisesta löytyy nyt kuva-albumista, Yksi kuvista:

normal_vn1.JPG

Lähdettiin klo 19 ajelemaan kuuden pyörän letkassa
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

...ja saatiin mukavan pituinen ajolenkki aikaiseksi. Kiitokset kaikille jotka olitte mukana! Oli kaikin puolin mukavaa
biggrin.gif

Lisäsin myös pari tuoretta kuvaa albumiini.

Nyt kun suurin osa voisi sanoa "vakioporukaksi muodostuneista kävijöistä" oli pidemmillä reissuilla, mökillä yms.
...niin paikalla kävi ilmeisesti vain
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
kawaa.
Itse en tosin ollut paikalla vielä klo 18 sillä tulin paikalle vasta klo 19 liikkeelle lähtöä ajatellen.

Kun nyt edelleenkin näyttää siltä että bembölessä käydään "vuorotellen" niin sovitaan että jokaisen kuukauden ensimmäinen tiistai on ISOTIISTAI, jolloin kaikki joille suinkin on mahdollista saapua paikalle myös tulevat paikalle.
Eiköhän suurin osa pääse ainakin sen kerran kuussa bembööleen asti
sport05.gif

Toki muinakin tiistaina on edelleen suotavaa tulla rupattelemaan ja ajelemaan...

Huomatkaa myös elokuun suurtapaamista koskeva äänestys:
Missä kaikki kawasaki customit? Kokoontuminen ke 23.8.2006

No en sitten päässyt, kun olin koeajelemassa tuota perheen uutta tulokasta, eli Erkkiä. Se olis näyttäny tyhmältä siinä seurassa...
Ehkä jo ensi kerralla.

Terveisiä Zell am Seestä. Noin 2700km takana ja reitti lyhyesti Eesti - Latvia - Liettua - Puola - Tsekki - Itävalta ja erikoisesti mainittava Alppien Grossglockner, motoristin taivas. Aivan upeaa!
Tekniikka pelaa, perse ei vain tahdo kestää istumista...
On tässä vielä matkaa rautaperse ajoon.

Terveisiä Zell am Seestä. Noin 2700km takana ja reitti lyhyesti Eesti - Latvia - Liettua - Puola - Tsekki - Itävalta ja erikoisesti mainittava Alppien Grossglockner, motoristin taivas. Aivan upeaa!
Tekniikka pelaa, perse ei vain tahdo kestää istumista...
On tässä vielä matkaa rautaperse ajoon.
hyvä että oli onnistunut reissu  
smile_org.gif
 saa nähdä joskohan ehtisi ensi tiistaina taas mukaan  
062802moto_prv.gif

Väinö800 varmaan kirjoitteli kuulumisia matkan varrelta, kiitokset niistä. Itse kävin GrossGlocknerilla viime vuonna tosin vuokra-autolla ja kyllä kävi "pari" kertaa mielessä et olispa prätkä alla
confused_orig.gif
wink.gif

On se vaan upee paikka...

Olikohan viime ti ketään paikalla? Itse en tällä kertaa mitenkään kerenny mut ens tiistaina oliskin sit ISOTIISTAI!
biggrin.gif

...ja tänään taas paikalle, itselläkin olisi tänään muita menoja mut paikalle tullaan joka tapauksessa viim. klo 19 mennessä.

Bembölessä kävi ainakin kuusi kawa kustomia ja neljän letkalla ajeltiin ihan hyvän pituinen lenkki
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Oli jälleen kerran oikein mukavaa
biggrin.gif

Back