kävin torstaina
mielestäni messut ovat kehittyneet hyvään suuntaan ainakin jos vertaa johonkin 10-15 vuoden taakse. Pidän nykyistä järjestelyä että pyörien maahantuojat yms isommat puljut uusine pyörineen omassa hallissaan, krääsäkauppiaat omassaan ja rakennetut / kerhot / pajat omassaan aikalaillailla onnistuneena. nykyisellään taphtuma on monipuolinen ja laaja.
- guzzeja koeistuin useampiakin, kyllä se griso vaan olis niin passeli
- talven mittaan olen kehittänyt jonkinlaisen bmw-fetissin, mutta sit kun pääs osastolle niin oli jonkinlainen turn-off ei ne livenä niin hienoja ollukkaan, varsinkin f800 se uusi fighter-henkinen oli tosi halpiksen oloinen
- buell cr livenä oikeestaan varsin hyvän näköinen - etenkin mustana - ne keulaponttoonit ei livenä häiritse niinkuin kuvissa - mut ei silti oo oikee pyörä mulle
- buell xb:tä oon päässy ennekin tyyppää mutta innostus vähä laimentunu mutta nyt taas roihahti - siinä olis pyörä jossa ajotapahtuman tiimellyksessä kone ja mies yhteensulautuisivat yhdeksi ainoaksi symbioottiseksi yksiköksi.
- uusiin harrikoihin menettäny kiinnostuksen lähes kokonaan
- C3 oli uskomattoman kevyt hepistellä ja muutenkin laadukas - jahka hilloo löytyy niin täytyy laittaa tilaukseen
- tuossa kait tärkeimmät uutukaisten puolelta, olihan siellä sit se victorykin ym
- rakennetujen puolella oli joitain pyöriä joita tuli tiirattua tarkemmin; Andyn pannu, pari Walz -tyyppistä, monojousitettu spora, ruottalainen? v-max
- valaistus oli kyllä vitun tyhmästi, vaikka yritti vain tiirailla eikä ollu tarvetta kuvaamiselle niin pimeä halli ja kirkkaat spotit häiritsi yyberisti
- maalikaupassa monta hienoo flake-sävyä