olin lähössä duunista ja ensimmäisessä kiihdytyksessä lähti sladiin vasemmalle... sit tuli pitoa ja se oli menoa. vauhtia oli noin 50km/h.
lensin pyörän eteen ja liuin noin 20 metriä... pelotti et pyörä tulee päälle mut onneks ei tullu. onneks oli ajokamat päällä. meni olkapään kohdalta vähän rikki, ei muuta.
vamma: lonkkaan tuli kämmenen kokonen mustelma
vauriot: pyörän vasen puoli melkeen kokonaan paskana
Ensin aattelin olla kommentoimatta ollenkaan. En ole kynttilä-ihmisiä.
Mutta sladissa ja kumoon.
Oletko harjoitellu tuota hommaa, vai ajattelitko vain ottaa näyttävän lähdön näillä seurauksilla. Paljonko haluat säälipisteitä.
Sorry, olen aika ilkeä.
Miten ihmeessä AINA, JOKU, ottaa ton tyyppisen asenteen näihin topikkeihin? Tsiisus, kaveri on vetänyt lipat, eikä varmasti tahallaan, ja täällä kysellään paljonko haluat säälipisteitä?!
Liekkö hieman sarkasmia mukana tuossa kommentissa.. jos muistelee excaliburin kommentteja joissain muissa lipsahduksia koskevissa threadeissa.. Tästä ehkä saa hyvää perspektiiviä vastaisuuden varalle.
Olen itsekin tötöillyt siellä ja täällä, silloin sun tällöin ja aina toivonut, että kukaan ei nähnyt. Nyt olin vain vähän ilkeä.
Tämmöistä kun itselle sattuu, niin painun pimeeseen häpeämään.
Aikamoiset vauriot moottoriin ottaen huomioon ilmoitetun ajonopeuden. Omassa sellainen maalaus, että ajosaappaankin hipaisu tuntuu syvällä sielussa. Ja niin kun sanottu itsekin on tötöilty tänäkin kesänä todistajien ollessa paikalla, ainakin kerran.
Onneksi itsellesi ei käynyt tuon pahemmin.