...ja eka tonni tuli tälle keväälle jo täyteen. Siitä se lähtee pikkuhiljaa.Eilisen puolella pyörä käyty kaupasta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...ja eka tonni tuli tälle keväälle jo täyteen. Siitä se lähtee pikkuhiljaa.Eilisen puolella pyörä käyty kaupasta...
TERVETULOA porukkaan ,9.4 eka koetos ja yllättävän hyvin meni, vaikka viime ajosta aikaa enemmän kuin yksi kausi.Nyt on n.400km harjoteltu, ni kohta vois uskaltaa jo töihin, ellei tule takatalvi.![]()
Huippu tämmönen foorumi, jossa muutkin yhtä tulessa oottaa lämpimiä kelejä *samalla uusi käyttäjä esittäytyy*.
Kyllä on ihanaaa ajella ensimmäisellä Omalla Oikealla Moottoripyörällä (vt 600 shadow)![]()
Tuolla jossain muualla juteltiin tosimotoristeista ( äänestys: montako kilometrii jne ). Tämä Sun jutsku kertoi kaiken. Olet tosimotoristiNo niin...tuli myöskin allekirjoittaneella kausi korkatuksi kuluvana vkl:na.Kaiken kaikkiaan n 600 km kertyi mittariin.Kuopio-Suonenjoki-
Jyväskylä-Karttula-Äänekoski suduilla tuli ajeltua.Ilma ei ollut liian lämmin,silti vilu ei yllättänyt.Olen jo vuosia käyttänyt sähköliivejä,enkä luovu niistä enää.7 vuotta ovat palvelleet loistavasti!Tänäänkin oli "lämpöasteita" +3 ja navakka tuuli.Lisäksi välillä nakkasi vettä taivaalta.Olin pukeutunut
siten,että alimpana oli urheilukerrasto,jaloissa fleece ja nahkahousut.Yläosassa kerraston päällä widderit sitten fleece ja nahkapusero.Tarkeni hyvin,eikä sade kastellut hyvin rasvattuja nahkoja.Olen pitkään käyttänyt pelkästään valjasrasvaa.Eikä se maksa paljoa.1 l n 9? ja kestää piiiitkään...
Routavaurioita näkyi olevan luvattoman paljon.Samoin hiekkaa on yllättävissäkin paikoissa.Puhumattakaan risteyksistä.Joten tarkkana täytyy olla![]()