Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on ihan hyvä vaan, että näillä keleillä 430 km:n jälkeen on vielä epävarma olo. Ajotaidot ovat ruosteessa, autoilijat eivät näe mopoja vielä laisinkaan ja lisäksi teillä on hiekkaa ja routamonttuja mielin määrin, joten ei kannata kokea oloaan vielä kovin itsevarmaksi.Itse oon nyt ajanu neljä kertaa tänä vuonna ja kilometrejäkin kertyny n 430km, mutta vieläkin hieman epävarma olo ajostaan. Jotenkin puuttuu se ns. "osaan-ajaa" tunne.![]()
Kyllä, hauska huomata etten ole ainut. Varsinkin kun talven aikana vaihtui pyörä niin on todella hutera olo päästellä. Nyt vaan malttia peliin.Ihan näin sivuseikkana, että tuleeko teille muille semmoista hmm... epävarmaa oloa, kun aloittelette uutta ajokautta? Tai tuntuu ku ei osaisi ajaa yhtää![]()
Itse oon nyt ajanu neljä kertaa tänä vuonna ja kilometrejäkin kertyny n 430km, mutta vieläkin hieman epävarma olo ajostaan. Jotenkin puuttuu se ns. "osaan-ajaa" tunne.![]()
Jos on samoja fiiliksiä niin ootteko harjotelleet jotai? Vai ihan lähteny tarpeeks ajamalla?
Ensimmäinen talvi minulla...![]()
sanoi:Tulee esiin lähinnä siitä että epäilee kaiken olevan vialla mitä pyörään tulee. "Paineiden täytyy olla pielessä", vaikka kuinka olis tarkistanut ja silleen
Joopa joo... pitäsi VISSIIN lähteä hakemaan mopo (FJR) pois Rajamäestä kun rahtaaja (bunkkeri.fi) ei kykene/ehdi/pääse (prkl) sitä hakemaan! Toivottavasti ei tule huonot housuun,kunOnhan sitä aluks hieman hutera fiilis. Tulee esiin lähinnä siitä että epäilee kaiken olevan vialla mitä pyörään tulee. "Paineiden täytyy olla pielessä", vaikka kuinka olis tarkistanut ja silleen. Kyllä se siitä.
Loppujen lopuksi ihan hyvä juttu koska ajotaidot talven jäljiltä ovat todella pahasti ruosteessa. Täytyy mennä ottamaan ne kevään sata jarrutusta heti kun iso parkkis putsataan hiekasta. Ja väistöt päälle.. noita täytyy hioo ihan tietosesti, ei ne muuten mee selkärankaan.
Jep, itse on tullut jo oltua yhden kerran parkkiksella harjoittelee tehokkaita jarrutuksia ja ihan vaan tiukkoja käännöksiä + hidasta ajoa.Täytyy mennä ottamaan ne kevään sata jarrutusta heti kun iso parkkis putsataan hiekasta. Ja väistöt päälle.. noita täytyy hioo ihan tietosesti, ei ne muuten mee selkärankaan.
Viime kauden avauksessa meinasin ajaa ensimetreillä postilaatikkoon.Ihan näin sivuseikkana, että tuleeko teille muille semmoista hmm... epävarmaa oloa, kun aloittelette uutta ajokautta? Tai tuntuu ku ei osaisi ajaa yhtää![]()
Ittekki pistelin menemään 20km, kylmä oli toki muttei sellasta siinä huumassa huomannuKävin maantiellä päästelemäs 20km! ulkona +4, oli kylmää kyytiä! hyi hitto