• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

kausi avattu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
:jippikaijee:Joko on moni Honda-mies kauden avannut?Itse kävin lenkin heittämässä,vähän liukasta mutta ei hätää.Mulla on se saksasta tuotu cbr 1000f,käytin Rikulla huollossa nyt pelaa kun enkeli,ottivat kuristukset pois,peltilevyt oli kurkuissa.olivat vaihtaneet isommat suuttimet mitä ei ois itse älynnyt.joku kohtahan siitä ois sulanut.Koko hoito maksoi 485 ekeä,mihin kuului täyshuolto,nesteet,osat ja pyörän nouto.

Pakasta vedetty tupla-äksä saanut jo 200km mittariin...

Omistajan hymyllä ei vain ole rajaa...
062802jumpie_prv.gif

Eipä tuota vielä oo asiaa tien päälle.... Ku ei välttämättä pihaa pidemmälle pääse jään/sohjon takia. Tosin on kyllä vielä runkokin hiekkapuhalluksen alla joten eipä tuota vielä oo kiirettäkään tuon sohjos pois sulamisella...

Sevenfifty on periaatteessa lähtökunnossa, jopa keula kohti ulko-ovea tallissa... Taidan kuitenkin odotella vielä muutaman viikon, ehkä pääsiäisenä voisi avata ajokauden kuten usein ennenkin. Huhtikuussa tulee kuitenkin ajeltua sen verran enemmän, että saa vakuutusmaksulle katetta
cool.gif

Vastaan vaikken Honda-mies olekkaan
biggrin.gif
Juu,kausi korkattu tiistaina ja joka päivä joku 100km mittariin
062802moto_prv.gif
inlove.gif
mieletön fiilis
buttrock.gif

062802moto_prv.gif
tuli jo pyöhdettyä moponkaa seitsemäs päivä nastolassa hydroholkkia hakemassa ... autonkaan olisi saanut paremmat korvaukset
sad_orig.gif

Tänään ehdin vetää lyhyen testiajon ennen perjantain dynoa, tarkistin vaan että kaikki pelaa.

Je pelashan se
smile_org.gif
Just ehdin vetää ennen lumisadetta.

joo,itse kans perjantaina kävin jonku 150 km lenkin,ja lauantaina en ehtiny ajaa ku 50 km ku rupes satamaan jotaki prkeleen räntää stana

VFR hoitoon tänään.... meinas 100metriä koti ovelta kiivetä mersu selkään... kaikkea se kevät tietää.. noin 30 metriä ulkoilutin meseä vastaantulevien kaistalla ja sanaton rakkaus leiskui ilmassa ....

kausi korkattu,2km kerkesin ajaa kun oli ratsia mutta joku vaisto käski löysätä,polliisit varmaan kuuli rähinän kun naurovat niin makiasti
tounge.gif
hyvältähän tuo taas tuntuu

Back