Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mahdoitkohan sä sitten olla se punasen Daytonan kuski joka siinä puoli kahden maissa touhus lähtöä siinä pihalla. Huomasin vaan että siinä Daytonassa oli seuraavaa suurempi rek.nro kuin mitä mulla. Eli perättäiset siis.2.4.2005 Trumppa starttaa Motomarketin pihasta kohti espoota...ja kausi alkaa...vihdoinkin...![]()
![]()
No minähän se olin,olo oli kuin michelinukolla,iloisella sellaisella.Mahdoitkohan sä sitten olla se punasen Daytonan kuski joka siinä puoli kahden maissa touhus lähtöä siinä pihalla. Huomasin vaan että siinä Daytonassa oli seuraavaa suurempi rek.nro kuin mitä mulla. Eli perättäiset siis.2.4.2005 Trumppa starttaa Motomarketin pihasta kohti espoota...ja kausi alkaa...vihdoinkin...![]()
![]()
Ei ainakaan viime viikolla ollut, kun menin pyörällä töihin klo 9 ja 10 aikoihin. Pakkasta oli parina aamuna noin 2 astetta. Jossain sivummalla saattaa tietty olla jos on lumista sulanut vettä tielle. Kannatta kuitenkin tarkkailla sääennusteita. Vähän huonompaan suuntaan kait ois kelit menossa ainakin sateen muodossa. Huomenna pitäis kuitenkin olla heti aamusta plussan puolellaOnkos Turun suunnalla ollut aamuisin luikasta? Ajattelin ottaa gikserin ajoon tiistaina mutta hiukan vielä mietityttää kun pitäisi kouluunkin päästä aamulla. Eli löytyykö jäätä isommilta teiltä aamuisin?
No se on se perhanan Trumpan oma hälytin joka nyt vaan on tyhmästi suunniteltu. Menee ittestään päälle ja sen jälkeen asentotunnistin on niin herkkä kun laitoin kypärän roikkumaan takajalkatapista niin tuohan alkoi heti piipittämäänNo minähän se olin,olo oli kuin michelinukolla,iloisella sellaisella.Mahdoitkohan sä sitten olla se punasen Daytonan kuski joka siinä puoli kahden maissa touhus lähtöä siinä pihalla. Huomasin vaan että siinä Daytonassa oli seuraavaa suurempi rek.nro kuin mitä mulla. Eli perättäiset siis.2.4.2005 Trumppa starttaa Motomarketin pihasta kohti espoota...ja kausi alkaa...vihdoinkin...![]()
![]()
Jälkikäteen mietin siinä kotiin ajellessa,että jotenkin oli tutun näköinen kaveri siinä Motomarketin pihassa...oliko hälyttimen kanssa jotain ongelmia???