• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kaunein pyörä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukepoksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
DUCATI_SS1000.jpg

tai sitten tämä, en ole ihan vielä päättänyt kumpi.

900SS_RHF_Yellow_700p.JPG

joutuu komppaamaan...
Samoin, jo pelkkä merkin ääneen lausuminen kaikuu sen sortin legendaa että niskakarvat nousevat pystyyn ja nahka menee kananlihalle. Tosin alkuperäinen väritys ja tähtivanteet Marchesinien sijasta ovat mielestäni maukkaammat kuin nämä myöhemmät evoluutioversiot:
f4_1000_0412.jpg
Näin on, harmi kun iskä myi omansa pois, olisin itse päässyt kohta sillä ajelemaan
062802moto_prv.gif

Mutta MV Agusta
inlove.gif

Olikos niin, että suuri surrealisti, Salvador Dali ihastui kuvan Kawaan niin, että osti sen ateljeeseensa ihailtavaksi ilman ajamistarkoistusta ? Olikin hyvä ettei lähtenyt kruisailemaan.
Mottonsa kun oli: Ainut ero minun ja hullun välillä on se, etten ole hullu (Väittämää eivät kaikki allekirjoittaneet)

Ehdottomasti -04 6r. Siinä on teollisen suunnittelun ylivoimainen helmi. Hitto, ku en löytäny netistä yhtään järkevää kuvaa.

Olis pitäny kuvata oma
tounge.gif

Mun mielestä kauneimman pyörän tittelin saa Isto Kotavuopion Omega-bike. Kun näin kuvan pyörästä ekan kerran ajattelin, että mikäs helevetti se tämä on?! Mutta kun tutkiskelin ajatuksella tuota taideteosta, niin en voinut lopulta kuin hämmästellä sen eleganttia kauneutta! Todella erikoinen pyörä ja täynnä hienoja yksityiskohtia joiden luomiseen on käytetty aikaa ja ajatusta.
bowdown.gif

Oon tunari näiden koneitten kanssa, enkä osaa laittaa tänne suoraa linkkiä. Kuvia kyseisestä(ja muista) laitteesta löytyy tuolta: www.chemicalchopper.com

Ei nämä kyllä välttämättä niitä kauneimpia ole, varsinkin kun enemmän diggailen kyykkymalleista, mutta on niiden rakentelua ainakin kiva katsella.

Kyllä jokainen lajityyppi ansaitsee oman kauneimman pyöränsä. Muihin valinta vaatii hieman enemmän miettimistä minulla, mutta tässä on ehdottomasti komein motard.

Kuva
Kuva2
Kuva3

Ducati kuulemma aikoo sarjavalmistaa tämän 100-konisen. Nam.

edit:pari kuvaa lisää

Back