• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kaunein pyörä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukepoksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ja sehän on tietysti tässä:

normal_11%7E0.jpg

Laittakaas omia suosikkejanne.

Vaikea sanoa mikä on kaikkein kaunein. Nykyisistä pyöristä niin monet ovat kauniita mutta jos mennään vuosikymmen taaksepäin niin tämä on varmasti ollut monen unelma:
Honda_NR750_800x600.jpg

nr750-2.jpg

Jotakin komeaa ja rentouttavaa olen aina nähnyt tämänkaltaisessa häksättimessä ja joskus meinasin tuommoisen tuunailla
confused_orig.gif
tai ostaa, jos raskisin.
tounge.gif
308633_b_9db67d50e263c4b6.jpg

Tämä on kuitenkin mielestäni kaikkien mopokaunokaisten äiti.
360296_b_fbc7b69c30ca08eb.jpg

joutuu komppaamaan...
Samoin, jo pelkkä merkin ääneen lausuminen kaikuu sen sortin legendaa että niskakarvat nousevat pystyyn ja nahka menee kananlihalle. Tosin alkuperäinen väritys ja tähtivanteet Marchesinien sijasta ovat mielestäni maukkaammat kuin nämä myöhemmät evoluutioversiot:
f4_1000_0412.jpg

Mecatwinin modaamat Riumpit (ja jopa ameriikan maamoottorit) ovat myös meikäläisen silmään aikamoista karkkia:
tbor-profilD-640.jpg

xlcr-droit-detour-blanc-log.jpg

Niinhän se on että kauneus on katsojan silmissä ja täytyy todeta että teidän silmät on ihan sikkurassa. Mikään noista ei kelpaa mulle kauneimmaksi. Mulla vaan ei ole selvää ykköstä, se riippuu niin paljon mielentilasta ja hetkestä että mikä miellyttää.
Toi Z1 on kyllä hyvä, mutta en mä sille kuitenkaan keskipallia anna.
Tää pitäis oikeastaan mennä niin että mikä on kaunein -60,-70.-80,-90 luvulta ja tietenkin tältä vuosituhannelta. Näitä on paha pistää samalla viivalle.

Back