• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kaunein pyörä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukepoksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Se oli sillon aikanaan kun katoin sanakirjasta että mikä se on se moottoripyörä...kyseinen kuva paloi takaraivoon joten tähänkin semmoinen on pakko laittaa, Moottoripyörä

Punavalkoiset ravepianot myöskin jotenkin toimivat. R6:sta on kamala ikävä.

Kaunein kisapyörä/uudempi pyörä:

zx7rr_1.jpg

inlove.gif

Täytynee sanoa että kyllä tylyin mopo tällä hetkellä mun mielestä on:
Benelli-TNT-Titan.jpg

Mutta.. mieli tekis myös hommata Zetori...
arton860.jpg

inlove.gif
inlove.gif

Alkaa mennä "kellä isoin kuva"-skabaksi. Minä tykkään tästä:

961_05.jpg

No mä olen sen verran rookie mp-alalla että mun favourite on yksinkertaisesti toi mun uus tuleva pyörä, eli :

my_bitch_in_july_2006.jpg

Minä yhdyn kyllä tuohon uuteen Nortoniin kans.. niitä ei vaan taideta suomeen vielä tuoda..??
Tuodaanko niitä mihinkään? Muistelisin lukeneeni, että operaatio meni jotenkin nurin?

Edittiä: Tuosta benellin kahvilaraaserista. Jakaa mielipiteitä varmasti. Mutta kun tuollaista pääsin livenä ihmettelemään, niin ei voi kuin ihmetellä kuinka muovisen oloinen värkki se on. Kun tällainen suomivartalo otti kylmät tyypit niin koko ajan oli tunne, että jotain menee rikki.

Perskeles, nallenkaasu ehti ensin. Nortonille ääni myös multa.
Toisaalta myös vanhemman liiton kisa-britit kuten tämä Aisa (Ajs 7r) on kyllä herkkua meikäläisen silmälle...
buttrock.gif

AJS7R(2).JPG

Kaikkien aikojen hienoin pyörä on Cyclone lautaratakilpuri.
Cyclone_1914.jpg

Toiseksi hienoin lienee Norton Manx.
manx%20norton.jpg

Tämän päivän pyöristä mielestäni kaunein on Moto Guzzi Griso 1100
moto_guzzi_griso_2005_1l.jpg

Ja kyllä; tykkään myös tuosta pakohuutajasta.
buttrock.gif

Kyllä se on tuo ysisatanen Kawa.Itse ei tuollaista päässyt koskaan hankkimaan,mutta kylläkin 13 kesäisenä tyyppäilemään kultaisella -70 luvulla,kun isot jätkät niitä kännipäissään niitä meille kosseille lainailivat.
On tuo pyörä ollut aina mielessäin.
inlove.gif

Benellin Tornado Tre on jotenkin sopinut silmään alusta asti.
Ei oikeastaan nykypäivään mitään kovin ihmeellistä nuo peräflektit poislukien. Hieno pyörä kumminkin
smile_org.gif

512_0.jpg

tornadotre_2.gif

Back