• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kaulan ja niskan suoja/lämmittäjä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ttuttu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ttuttu

MotOrg ry jäsen
Sijainti
Helsinki/Etelä-Savo
Joo..

Vaikka on kauluspaitaa ja kaulaliinaa, niin eipä tarvitse kuin vähän päätään kumartaa, niin niskaan käy viima. Olisiko jotain "valmista vermettä", minkä voisi kietaista kaulansa ympäri ja joka hoitaisi kaulaliinankin tehtävät? Ostopaikka olis kiva ylläri!

Mulla ois ylimääräinen windstopper-kauluri...ei tuu käytettyä enää, kun mulla on kylmille ilmoille sellainen kypärähuppu, jossa kaulaosassa windstopper. Tarjoa kaffet, niin saat.

Miten ois http://motovelhot.fi/shop...._id=858 ?

Tai jotkut muut tältä sivulta http://motovelhot.fi/shop/catalog/index.php?cPath=21_55 ?

lookaround_orig.gif

Sori, en osaa laittaa lyhyempiä linkkejä
nixweiss.gif

Tarkoitus on tulla Pyll...Myllykukkoon joo, sinihopea Fjärrä, sinihopea Schuberth, pieni mies tupakka huulessa
wink.gif

No se mikä mulla on ollut käytössä (ja siis nyt pois menossa), on muistaakseni tämä:
*yoko*

No, paleliko kaula eilen? Ainakin testiolosuhteet oli otolliset
tounge.gif

No, paleliko kaula eilen? Ainakin testiolosuhteet oli otolliset
tounge.gif
Ei palellut kaula enkä muutenkaan!
smile_org.gif
Ihmettelen monen valittelua kylmyydestä! Eivätkö ihmiset osaa Suomessa enää pukeutua, vaikka talvikin kestää monta kuukautta?
tounge.gif

Reissu oli ihan hyvä. Kokemattomuuteni porukka-ajosta ja muutenkin piti vauhtini suht rauhallisena. Kiitos vaan kärsivällisille "peräpään pitäjille"!
biggrin.gif

Itte piän scottin windstopper kauluria. Kypärähupun alaosan tungen sen alle ja siihen kaiken päälle vielä laadukas ja hieno .ORG had! Ei palele eikä käy vinkka vaikka tulis lunta ja rakeita niinku keskiviikkona
smile_org.gif

Back