• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kaudella 2016-17?? K1600S??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
Instagramista tämän bongasin. Ihan viralliselta bmw-tililtä...
Ei ihan valmis malli vielä (höpinätötteröt puuttuu) mutta jonkun verran kun tässä on juttuja seurannut niin varmaan tässä on paljon totuuden siementä??!!
2541_o.jpg

Instagram kuva tässä: http://instagram.com/p/yW_AwEBAck

Olen jo kaivannut mainittua laitetta. Kuvasta sain jo pieniä... Ultimatehaaveena olen fantasioinut k1200s ja s1000rr risteytymästä (Oikeesti siltä härkäparilta vaikea risteyttää). Mutta 6s soundi ja sporttouringista sportimpaan niin kävis mulle!

Ohhoh!! Toi olikin noin vanha konsepti!! Sitten en uskolla sanoa mitään että onko moista tulossa vai ei...
Mutta tuskin Bemari jättää 6-konettansa vain yhden mallin varaan!!!

Go-Za sanoi:
Ohhoh!! Toi olikin noin vanha konsepti!! Sitten en uskolla sanoa mitään että onko moista tulossa vai ei...
Mutta tuskin Bemari jättää 6-konettansa vain yhden mallin varaan!!!

yhden? Enemmänhän noita jo on.

Omaan silmään tuo vaikuttaa ennemmin K1300s:n korvaajalta kuin Diaveliltä. Itse voisin kuvitella, että bemarilla olisi halu päästä eroon vanhemmasta nelipyttyisestä koneesta.

Minua on kiehtonut K1300R malli. En tiedä johtuuko se siitä sysirumasta olemuksesta vai konseptin järjettömyydestä, matkapyörästä tehty naku. Sen pyörän hankintaa ei tarvitse eikä kannata perustella millään järkisyyllä. Olen odotellut K1600R mallia, olisiko se seuraavana listalla?

Jos tuosta tulee K 1300 ässän "korvaaja", niin pekäänpä painon nousevan turhan isoksi. Mielestäni ässän paino on jo nykyisellään mukavuus- ja ketteryysrajan ylälukemilla.
Ässä on selkeästi sport-touring tyypinen pyörä. Kuvassa oleva protyyppi vaikuttaa joltain ihan muulta..

Go-Za sanoi:
K1600GT:n lisäksi mitä muita? (Juu samasta pyörästä pari eri versiota...)

No missähän menee version ja "eri pyörän" raja? Taitaa olla arvioijan korvien välissä. Ainakin Puimuristeille ero GT:n ja GTL:n välillä on aika selvä. Tuolla logiikalla voisi sanoa että vanhemmat R****RS ja -RT pyörät ovat samoja. Paitsi että olivat kaikkea muuta vaikka perustekniikka ja jopa alustan geometria oli identtinen.

Kävin reilu viikko sitten tehtaalla katsomassa miten pyöriä rakennetaan. En huomannut, enkä muistanut kysyä, että missä on suomipyörä linja. Ei kai niitä samalla linjalla tehdä muiden kanssa:p.

Opas kertoi, että 1300:n koneen valmistus loppuu tähän kauteen. Joten tuo yllä oleva voi hyvinkin olla 1300S:n korvaaja, jollei sitä sitä tehdä tonnisen pohjalle. Tulevista malleista oltiin kovin hiljaisia.

RiderOnTheStorm sanoi:
Opas kertoi, että 1300:n koneen valmistus loppuu tähän kauteen. Joten tuo yllä oleva voi hyvinkin olla 1300S:n korvaaja, jollei sitä sitä tehdä tonnisen pohjalle. Tulevista malleista oltiin kovin hiljaisia.
Jotenkin tuo 1600:nen kone on valtavan iso ja painava (??) semmoseen sporttisempaan pyörään. En kyllä muista paljonko se painoero on 1300 ja 1600 koneiden välillä...
Ainahan on mahdollista että tulisi uusi moottori. Edellinen "täysin uusi" moottori tuli 2010 kun S1000RR julkaistiin.

Go-Za sanoi:
Jotenkin tuo 1600:nen kone on valtavan iso ja painava (??) semmoseen sporttisempaan pyörään. En kyllä muista paljonko se painoero on 1300 ja 1600 koneiden välillä...

TÄ? Painava? Maailman kevein sarjavalmisteinen kutonen, (99kg) :thumbup:

Back