• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Katteeseen pikalukot tai "pikalukot"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja verner
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tästä on varmaankin jo ollut juttua, muistaakseni jossain olen itsekin asian ottanut esille (joku moderaattori varmaankin pian kertoo missä), mutta onko kenelläkään kokemusta tai tietoa Supersportin kateruuvien korvaamisesta jonkinlaisella pikalukolla. Tai ihan vain sellaisella pultilla, jossa olisi lenkki vääntämistä varten.

Tuollainen innovaatio helpottaisi huomattavasti mopon huoltoa, ainakin niiden kolmen "pohjassa" jököttävän mutterin tilalla. Niin ja niistä "kumimuttereista", mistähän niitä saisi, jos ei Hailacilta.

Kumimuttereista juttua. Katsoppa muuten aiheen aloittajaa  
tounge.gif
.
Itse tilasin niitä Louisilta muun roinan yhteydessä. Niitähän käytetään muissakin kuin Ducatissa eli ei niistä kannata ainakaan "Ducati" lisää maksaa.

Kämnalta saa ainakin kahdenmallisia Dzus:eja

http://www.kaemna.de/cms_en....ikel=52
http://www.kaemna.de/cms_en....el=1368

mutta luulis noita halvemmallakin löytyvän, jos jaksaa etsiä
En usko, että Dzuzzeja saa kovin paljoa kämnaa halvemmalla... Sen verran monesta paikkaa niitä olen kysellyt.

Koko pyörään (14 kpl) sarja maksoi minulle Kämnalla noin 65 €, eli ei se nyt niin kallista oo jos vertaa moneen muuhun asiaan tänäpäivänä...

Löytyykö Suomesta liikettä, joka myy noita Dzus kinnikkeitä kohtuuhintaan??? Tekis mieli laittaa ST4S:ään sellaset, kun niitä welnutteja on niin Per..leesti siinä. Muistaakseni joskus joku on sanonut, et niitä olis jossakin pääkaupunkiseudun mopohuoltoliikkeissä ja nyt en tarkoita mitään "nurmijärven liikettä"

Löytyykö Suomesta liikettä, joka myy noita Dzus kinnikkeitä kohtuuhintaan??? Tekis mieli laittaa ST4S:ään sellaset, kun niitä welnutteja on niin Per..leesti siinä. Muistaakseni joskus joku on sanonut, et niitä olis jossakin pääkaupunkiseudun mopohuoltoliikkeissä ja nyt en tarkoita mitään "nurmijärven liikettä"
Täältä löytyy tieto

Noita itsekkin aluksi meinasin, mutta päädyin hakemaan paikallisesta pulttiliikkeestä uppokantaiset kuusiokolopultit+upotuksella olevat aluslaatat. Nuo Dzusit kuulemma menee suurimmaksi osaksi suoraan teollisuuden käyttöön, joten rahvas ei niitä ihan jokapaikasta saa, jos ei omaa "suhteita". näin tiesi pulttiliikkeen myyjä kertoa.

Itse tilasin tosiaan Ducati-Kaemnalta saksasta. Maksoivat kaikkinensa noin 4 €/kpl.

Jos niitä saa samaan hintaan tuolta MR Powerilta niin se voi olla kätsympi ottaa ne suomesta. Tarvitsin muutakin Ducatiin joten otin samalla Kaemnalta.

Back