• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Katteen korjaaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raatis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sain pyörän Perjantaina huollosta ja ajoin sen suoraan talliin ilman suurempia katsasteluja. Tänään kun kaivoin pyörän ulos ja huomasin, että takakatteesta on meinannut tulla ruuvit ulos. Ihan kunnolla halennut kate (tullut kupru) , kaiken lisäksi tämä on tapahtunut molemmilla puolilla katetta. Pystyykö katteen korjaamaan miten hyvin, ettei siihen jää mitää huomattavaa korjausjälkeä. Maalautin takakatteen liikeessä alkuvuodesta tekstit vedetty kynäruiskulla, eli hilloa upposi operaatioon. Oli uudenveroinen kunnoltaan ennen tätä tapaturmaa. Voinko vaatia kokonaan uutta takakatetta, koska vanha oli kunnoltaan uudenveroinen ilman naarmuja ym. Vituttaa aivan älyttömän paljon... :rant:

Voi korjata. Itse käyttänyt Tmi Machia. Muitakin on ihan varmaan. Kyseisen kioskin tiedot löytyvät verkosta.

Problem solved. Ehdotti, että koittavat etsiä uuden takakatteen tilalle. Mikäli ei löydy niin sitten korjaus.

Siis oliko huolto murjonu sun katteet eikä viittiny mainita asiasta? :blink:

Missäköhän toi teetettiin, jos saa kysyä?

Jaskala sanoi:
Siis oliko huolto murjonu sun katteet eikä viittiny mainita asiasta? :blink:

Missäköhän toi teetettiin, jos saa kysyä?

Joo. Eivät maininneet Perjantaina asiasta mitään kun hain pyörän, enkä itse silloin huomannut kupruja / halkeamaa. Liikkeen nimeä en viitsi yleisillä palstoilla mainita, mutta kyseessä on eräs Lappeenrantalainen yritys.

Raatis sanoi:
Problem solved. Ehdotti, että koittavat etsiä uuden takakatteen tilalle. Mikäli ei löydy niin sitten korjaus.

Hyvä että virheensä myöntävät ja korjaavat, olisihan tuon varmaan silti voinut jo heti alkuunsa tunnustaa.

Hammurab sanoi:
Hyvä että virheensä myöntävät ja korjaavat, olisihan tuon varmaan silti voinut jo heti alkuunsa tunnustaa.

Niin.., mutta silti jäi hyvä maku liikkeestä kun myönsivät. Pari kertaa käyttänyt huollossa siellä ja olen kuitenkin saanut hyvää palvelua.

Jep, hyvinhän tuossa lopulta on kuitenkin käynyt eivätkä ole vastuutaan alkaneet väistelemään. Jos ko. huollossa homma kerta pelaa niin ei tuon takia kannata vaihtaa :)

Aiheeseen liittyen, onko kenelläkään ehdottaa paikkaa Tampereen/Pirkanmaan alueella, jossa voisi korjauttaa Ermaxin huggeria? Korjautettavana olisi yksi isompi halkeama ja pari pienempää ja itse ei halua alkaa soheltamaan sen kanssa :D

Back