• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kate vai naku?? Ja miksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JIMJAK
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kate vai naku?? Ja miksi? -

• Nakuprätkässä on fiilis kohdallaan.

Ääniä: 2 66,7%
  • Katten suojissa on kivaa ja ei tartte riuhtoa.

Ääniä: 1 33,3%
  • Plexi/varttikate aina kiinni. Kompromissi.

Ääniä: 0 0,0%
  • Kylmässä ja reissulla kate ja muuten naku.

• Ennen oli kate, mutta mällin jälkeen katteeton.

• On molemmat!

• Ääniä yhteensä
    3
Joko kunnolla katettu tai naku. Puolikate on vähän molempia, kuitenkin epäonnistuneesti ulkonäköseikkojen osalta. Käytännöllinen kylläkin. Suojaa viimalta ja helppo esim. huoltaa eikä tarttee ottaa katteita irti. Nykyään rupeaa kyykytkin olemaan jo jotain täys- ja puolikatetun välistä esim. 600 CBR RR. Vastaan kuitenkin naku, koska niissä asenne kohdallaan.
bowdown.gif

Kunnon katteellinen pyörä (R1, R6, GSX-R jne.) tai sitten tyylikäs naku. Katteellinen mielummin tietenkin.

Kun tuollaisilla vanhoilla ajaa, niin on molemmat. Isommalla tehdään työmatkoja (noin kerran viikossa n. 450 km. Kummallista, yleensä pidempi kuin sama matka autolla) ja pikkupyörästä tulee sitten kaupunkilaite, jahka valmistuu.

Nykyiset nakupyörätkin on yleisesti ottaen aika siistin näkösiä, mut ei ole katetun voittanutta
smile_org.gif
Ja sitä paitsi, kyykyt on kevyempiä ja niissä on tehokkaammat koneet
062802jumpie_prv.gif

Jos on sakkoja alla, niskalihakset kunnossa, ja Mobilaattia kaapissa, on naku mukavampi. Tällä hetkellä kyyhötän katteen suojissa, mutta kortti on löyhässä..

Kyllä mä siihen lopputulokseen olen tullut että nakuna mennään... Kaikkeen kivaan mitä voi tehdä, liittyy nakuilu
tounge.gif
*sekä housut jalassa että ilman*

Nakut vaan on räyheemmän näkösiä  
tounge.gif

Onhan katetut pärrätkin omalla tavallaan hienoja mutta joku fiilis niistä vaan uupuu  
nixweiss.gif

Itse olin uutta pärrää hankkiessani pitkään cebarin kannalla kunnes otin kylmät tyypit uudesta Hornetista, on siinä vaan enemmän asennetta  
buttrock.gif

Back