• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kate vai naku?? Ja miksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JIMJAK
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kate vai naku?? Ja miksi? -

• Nakuprätkässä on fiilis kohdallaan.

Ääniä: 2 66,7%
  • Katten suojissa on kivaa ja ei tartte riuhtoa.

Ääniä: 1 33,3%
  • Plexi/varttikate aina kiinni. Kompromissi.

Ääniä: 0 0,0%
  • Kylmässä ja reissulla kate ja muuten naku.

• Ennen oli kate, mutta mällin jälkeen katteeton.

• On molemmat!

• Ääniä yhteensä
    3
900 Hornetti oli ensin ja hetken oli kivaa, kaks kuukautta tai jotain.
Jos tykkää mennä kovaa sitä sitä rempomista ei kestä pirukaan.
Vaihdoin 1000 kikseriin ja se istu mulle heti.Kyytiläinenkään ei suuremmin valittanu.

On ollu nakukin ja ketutti vesisateella kun heittää vedet suoraan syliin jostain alakautta. Ja tuuli repii kovissa vauhdeissa...
baaa.gif

Pleksi pitää laittaa taas paikalleen, kun ajot alkavat. Loppusyksystä ajoin muutaman pätkän ilman ja totesin, että se mikä pleksin kanssa ulkonäössä hävitään, mukavuudessa voitetaan.

Nakupyörällä ajelen ja tyttäreni 7-v kysyikin kerran kun parkitimme cbr:n viereen iskältä "onks toi joku cityskootteri".Eipä ollut cebarikuski kovin mielissään...Iskälläkun on tosiaan iso,paha ja musta gsx 1400.
biggrin.gif
Tuppervaaroja ollut 4kpl ja nyt ensimmäinen iso naku, ja ajofiilis tuntuu hyvältä... Paluuta muovilla peitettyyn ei ole , ellei joskus kilvettömään rataleluun innostu tosissaan....

Ekaks olisin halunnu katetun, mut järkisyistä valittiin naku.

Ja nyt tuo naku on mielestäni siististi cool, ja minun näköinen  
lookaround_orig.gif

Kyllä katteen suojassa on hyvä puhaltaa maantiestinttejä. Jos olisi varaa niin olisi nakupyörä kaupunkisuhailuun.

biggrin.gif
Katettu muoviluoti pihalla nököttää ja ehkä sitten vanhempana , kun selkäparka ei enää taivu , niin sitten pystypyörä kehiin .....
buttrock.gif

Katettu tai naku.
smile_org.gif
 Varttikatteet ei oikee lämmitä ainakaan mua.  Jotenkin munattoman näkösiä.  
confused_orig.gif

Olen vuodesta 84-lähtien ajellut monenlaista härveliä. 91-vuoteen asti ajelin katetuilla, mutta sitten tuli kauhea vimma ostaa virago 1100:n, mitä sitten tulin katumaan todella raskaasti. Silloin päätin, ettei ikinä nakua. Siitä lähtien ollut pelkkiä matkasportteja, kunnes viime kesänä kiinnostuin uudestaan nakuista, tosin en customeista, vaan kawan 1200 zrx, hondan 1300 cb ja suitsan 1400 gsx-tyyppisistä pyöristä.
Tulin siihen tulokseen, että kun tässä ikää on tullut jo ihan hyvin, niin vähän rauhallisempi nopeus riittää mulle. Päätin sitten tuossa talven aikana, että myyn busan pois, koska tulee niin harvoin ajettua 300km/h ja ostan nakupelin. Nyt n. 1000 km ajettuani 1400 suzuki gsx:llä voin sanoa, että ratkaisu oli ihan oikea.

Naku-custom, mitään pleksiä en käy laittamaan kun se pilaa ulkonäönkin. Edellisessä pyörässä riitti muovia, mutta ei sitä yhtään ikävä ole.
tounge.gif

Back