• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

kate bmw k sataseen.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tauski
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
eli mistä voisi löytyä? rt eessähän tuo on vissiin vakiona. sopiiko suoraan k malliin? uutta ei nyt välttämättä hakusessa mutta tietoja kaipaisin?

Jos Suomesta ei heti löydy, niin Saksan eBaylla on myynnissä jos jonkimmoista katepalikkaa Bemariin.
Itse olen katsellut sieltä tavaratelinettä ja laukkua takakatteen päälle.

Ove fixaa.  
smile_org.gif

http://www.midland.se/Webbplats/V%C3%A4lkommen.html

Jos ei muuten niin tilailee Siebenrockilta, tai Wunderlichtilta.

Kepa. ISOjen kirjaimien käyttö pisteiden, pilkkujen ja muiden kielioppisääntöjen ohella tekee tekstistä luettavampaa.
wink.gif

Jos Suomesta ei heti löydy, niin Saksan eBaylla on myynnissä jos jonkimmoista katepalikkaa Bemariin.
jep. olisko kellään mitään linkkiä.
Olen niin "vanha" etten osaa linkittää, mutta haulla eBay BMW K100 tulee todella paljon tavaraa esille ja tarkentaa voi mallikohtaisesti. Näin ainakin itse olen löytänyt tarvittavia osia vekottimiini, kaukaisin Uusi-Seelannista. Toivon, että löydät sopivia osia.

jep. olisko kellään mitään linkkiä.
Olen niin "vanha" etten osaa linkittää, mutta haulla eBay BMW K100 tulee todella paljon tavaraa esille ja tarkentaa voi mallikohtaisesti. Näin ainakin itse olen löytänyt tarvittavia osia vekottimiini, kaukaisin Uusi-Seelannista. Toivon, että löydät sopivia osia.
kiitos okie
smile_org.gif
tuollainen kuin huurteella on niin pitäisi saada
biggrin.gif

Kepa. ISOjen kirjaimien käyttö pisteiden, pilkkujen ja muiden kielioppisääntöjen ohella tekee tekstistä luettavampaa.
wink.gif
älä cad taas aloita
biggrin.gif
tai tuun kylään.
Mitäs muuta sitä talvella kuin pilkkuja n***ii...
tounge.gif
ymmarran kootos
biggrin.gif
tässä sulle pillkuja,,,,,,,,,,,,
biggrin.gif
ihan on suomee.
biggrin.gif
AAAAAAH! Noin paljon pilkkuja!

Back