Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jep. olisko kellään mitään linkkiä.Jos Suomesta ei heti löydy, niin Saksan eBaylla on myynnissä jos jonkimmoista katepalikkaa Bemariin.
Itse olen katsellut sieltä tavaratelinettä ja laukkua takakatteen päälle.
Olen niin "vanha" etten osaa linkittää, mutta haulla eBay BMW K100 tulee todella paljon tavaraa esille ja tarkentaa voi mallikohtaisesti. Näin ainakin itse olen löytänyt tarvittavia osia vekottimiini, kaukaisin Uusi-Seelannista. Toivon, että löydät sopivia osia.jep. olisko kellään mitään linkkiä.Jos Suomesta ei heti löydy, niin Saksan eBaylla on myynnissä jos jonkimmoista katepalikkaa Bemariin.
älä cad taas aloitaKepa. ISOjen kirjaimien käyttö pisteiden, pilkkujen ja muiden kielioppisääntöjen ohella tekee tekstistä luettavampaa.![]()
Ai te kepa09 ja CAD olettekin vanhoja kavereita.älä cad taas aloitaKepa. ISOjen kirjaimien käyttö pisteiden, pilkkujen ja muiden kielioppisääntöjen ohella tekee tekstistä luettavampaa.
tai tuun kylään.![]()
kiitos okieOlen niin "vanha" etten osaa linkittää, mutta haulla eBay BMW K100 tulee todella paljon tavaraa esille ja tarkentaa voi mallikohtaisesti. Näin ainakin itse olen löytänyt tarvittavia osia vekottimiini, kaukaisin Uusi-Seelannista. Toivon, että löydät sopivia osia.jep. olisko kellään mitään linkkiä.Jos Suomesta ei heti löydy, niin Saksan eBaylla on myynnissä jos jonkimmoista katepalikkaa Bemariin.
Mitäs muuta sitä talvella kuin pilkkuja n***ii...älä cad taas aloitaKepa. ISOjen kirjaimien käyttö pisteiden, pilkkujen ja muiden kielioppisääntöjen ohella tekee tekstistä luettavampaa.
tai tuun kylään.![]()
ymmarran kootosMitäs muuta sitä talvella kuin pilkkuja n***ii...älä cad taas aloitaKepa. ISOjen kirjaimien käyttö pisteiden, pilkkujen ja muiden kielioppisääntöjen ohella tekee tekstistä luettavampaa.
tai tuun kylään.![]()
![]()
AAAAAAH! Noin paljon pilkkuja!ymmarran kootosMitäs muuta sitä talvella kuin pilkkuja n***ii...älä cad taas aloitaKepa. ISOjen kirjaimien käyttö pisteiden, pilkkujen ja muiden kielioppisääntöjen ohella tekee tekstistä luettavampaa.
tai tuun kylään.![]()
tässä sulle pillkuja,,,,,,,,,,,,
ihan on suomee.![]()
![]()