• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Katalonian MotoGP

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Miimu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Klaukkala
Ensimmäistä kertaa ollaan miehen kanssa lähdössä kisoja katsomaan. Pyörillä ei kuitenkaan päätetty lähteä, vaan ihan "tylsästi" lentokoneella.

Onko viisaammilla antaa vinkkejä kyseiseen liittyen? Onko kisapaikalla ostosmahdollisuuksia? Onko Barcelonan lähistöllä käynnin arvoisia varustekauppoja yms? Jos vaikka sitten käyttäisi tulevat lomarahat jo etukäteen
wink.gif

Riittävän ajoissa varmasti kannattaa siirtyä kisapaikalle. Ruuhkaa varmasti kelvollisesti.

Moi, radalle pääsee Barcelonasta paikallisjunalla, joka on naurettavan halpa (jotain alle 3 euroa muistaakseni). Kannattaa olla ajoissa muttei tuntitolkulla (itse menin eka kerralla niin ajoissa ettei junassa ollut juuri ketään). Takaisin pääsee yllättävän helposti samalla junalla, jonoa on vähän muttei mitään tuntikausien jonotusta. Junalippu kannattaa ostaa meno-paluu jo lähtiessä.

Kävelymatka asemalta radalle on kohtuupitkä , joten mukaan kannattaa varata paljon vettä ja lippis. Rata on joitakin katsomoita tosi lähellä joten korvatulpat voi olla hyvät. Kiikaritkin mulla oli mukana mutta eipä tullut käytettyä.

Montmelon kylässä jonka läpi kävelyreitti menee on kaikenlaista baaria, mp-krääsäkojua jne, samoin itse radalla, mutta kylästä kannattaa ostaa juomat, eväät jne.

Back