• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kasko käytössä? Montako Lunaria?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kasko käytössä? Montako Lunaria? -

• Ei yhtään, tuskin tuleekaan

Ääniä: 0 0,0%
  • Yksi, josta opin

• Jokunen, errare humanum est

• Mitä niitä laskemaan. Sikshän se kasko on

• Ääniä yhteensä
    0
Miten suhtaudut Kaskon realisoitumiseen?

Olen niitä maksellut, mutta vain pano-, en ottosuoritteena.

Yksi pyörä menny lunariin mutta ei kaskosta vaan maahantuojan vakuutuksesta...

"Turhaan" oon maksellut toistaiseksi..
biggrin.gif

Kerran hallistus, lunastutti. Kerran Italialainen autoilija. Kerran kaaduin itse ja sain korjausrahaa, muttei mennyt lunastukseen. Jotain pientä on myös tapahtunut, mitä ei ole ilmoiteltu vakuutusyhtiöön. Eli kaksi kertaan on kaskosta korvausta saatu, joten plussalla ollaan. Maksakaa te muut vaan
cool.gif
.

2 lunaria. Toisessa auto vetäs kylkeen ja toisessa turasin itte ankarasti..

Muita korjaukseen johtaneita kämmejä sitten n määrä  
tounge.gif

Mitä niitä laskemaan. Siksihän kasko on. Tosin täyslunariin en ole vielä yhtään pyörää saanut mutta muoveja/peltejä on omien pikkukämmien johdota paikkailtu/paikkaillaan...

nimimerkillä vakuutustarkastajaa odotellessa

nykyään kummassakaan pyörässä ei ole enää kuin osakasko. olen mopoillut vuodesta 1992 ja autoillut vuodesta 1995,kertaakaan en ole korvausta vakuutusyhtiöltä hakenut, mutta suuria summia heille maksellut. toivoisin samaa myös monelle muulle....

Kohta 1 ja ei oo muuta kun osakasko. En ole tarvinnut vakuutusyhtiötä kuin pari kertaa kotilon kanssa. Yhden kerran kolautin toista kotiloa ja kerran emäntä joutui väistämään väärää puolta kaahannutta kahelia lumipenkkaan ja joutui kutsumaan hinausauton nyppäsemään ylös penkasta, eli kyllä olen ollut vaan maksumiehenä.

Tohon kavaan ois ollu vuoden kaskot muistakseni about samanverran mitä pyörästä maksoin. Juu ei taidolla mennään ja tuurilla  
tounge.gif

On vaan osakasko ja ykköseen meni. Kotilo ei oo kokenut kovia ikinä, mut joku tumpelo varas laitto jo vakuutusyhtiön maksamaan pyörästä paaaljon enemmän kun minä on pyörän vakuutuksia edes maksanut.

Back