Annoin kaverin kokeilla kynäruiskua mun vanhaan avopottaan ja semmoinen siitä tuli( vanhapyörä oli vihreä ja vaihdoin uuteen pyörään juuri kun maalaus valmistui......
Käykää vilkasemassa osoitteessa
Edit linkki kuntoon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulle maalattiin talvellä kypärä, oman suunnitelun mukaan ja maksoi 200 egee, ja se on mielestäni halpa.Suora linkki... Minkälaisessa hintaluokassa tuommonen maalaus maksaa ilman kaverialennuksia?
Tai joku halpa muovipotta.Ja se että jossain kypärässä lukee ettei saa maalata, niin se on varmaan hätävaran liiottelua![]()
Joo, ihan huoletta voi ruikkiua väriä pintaan. Mun potta on maalattu ihan normi automaaleilla. Lopputulos on tämän ja tämän näköinen.Sori vaan, muttei ollut "halpa muovipotta", vaan Shoein RX-1000 ja tuliterä vielä....![]()
josko siihen uskaltaa maalia tarjota? Tietty, Jos tietäis vaan, että MILLASTA maalia?![]()
Eiköhän kaikissa kypärissä ole juuri maalien, joko koostumus tahi liuotittimet, mitkä saattaa aiheuttaa alkuperäisen materiaalin heikkenemistäTai joku halpa muovipotta.Ja se että jossain kypärässä lukee ettei saa maalata, niin se on varmaan hätävaran liiottelua![]()
No toi on juuri se pointti: joku hörhö ottaa ja maalaa pottansa veneen pohjaan tarkoitetulla myrkkymaalilla, niin potasta ei jää kuin D-renkaat jäljelle. Esson maalausvinkit eivät välttämättä ole parhaita, vaikkakin todennäköisesti halpoja...Eiköhän kaikissa kypärissä ole juuri maalien, joko koostumus tahi liuotittimet, mitkä saattaa aiheuttaa alkuperäisen materiaalin heikkenemistä?? Varmaan sen takia eivät valmistajat suosittele niiden itsevärjäämistä![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shoei faq:Jossain vaiheessa tuli katseltua Shoei sivuilta ja siellä oli maininta jotta kypärän voi maalata siihen soveltuvilla maaleilla.