• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Käsi puutuu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimmny
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä hankin juuri Biltemasta tuollaisen kaasukäden lepuuttajan (virallinen nimi on apukaasutin, kuka lie tekniikan asiantuntija senkin keksinyt
tounge.gif
). Hiiren käytteleminen, näppäimistön ja pianon takominen SEKÄ kaasukahvan puristaminen ovat viime aikoina aiheuttaneet lieviä kiputiloja oikeaan käteen. Mutta olin tänään ensimmäistä kertaa ajelemassa kaasuläpyskän kera, ja pienen totuttelun jälkeen tykästyin siihen kerrassaan!
062802jumpie_prv.gif

Keskisormi ja nimetön puutuu 10km ajon jälkeen kaasukädestä...kokeiltu eri hanskoja yms...Taitaa olla rannekavan ahtautuma syynä...ja pyörähän oli Kawa z1000.

Mulla ainakin hanskat vaikuttaa paljon. Viime vuonna ostin noviisina "fits like a glove" tyyppisiä hanskoja, jotka sitten päistivät peukalosta sekä etu- ja keskisormesta. Tuntuma on todella hyvä niin kauan kun sormissa on tuntoa mutta sen jälkeen esim. jarrun painaminen menee ihan fiiliksellä. Tänä vuonna ostin uudet kylmän kelin sekä lämpimän kelin hanskat reilulla mitoituksella. Välikelin hanskat ovat vielä vanhaa, hieman pientä perua ja ainoat, joissa kädet puutuvat.

Hommasin myös tuon lärpäkkeen kesällä ja kyllä on eroa, aiemmin kaasukäsi alkoi puutumaan(on kyllä muutenkin vaivaisempi tuo oikee)n.10 km sisään, sellaiset 30 km reissutkin tahtoi olla hieman tuskaisia. Mutta tuon läpyskän kera ei käsi vaivannut ollenkaan pidemmillä reissuilla, suosittelen kyllä ainakin kokeileen jos puutuminen on vaivannut.

Back