• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Käsi puutuu ajaessa

Aika näppärä näköinen fiksaus. Mulla on 1100VT:ssä 1"stonga ja aiemmin kun oli perustupit, (ennen vaihtoa muotoiltuihin alumiinisiin) ostin motonetistä sen perus kaasukäden lepuutushärpäkkeen (3,9€). Se puristikin tuppia sen verran että siitä tuli samalla cruiseri.. Voisi kokeilla pienempään tuppiin vaikka kuumailmapuhaltimella muotoilla hiukan pienemmäksi että puristaa tarpeeksi. Helpon cruiserin saa myös kun kirraa vaijeria siitä pikasäädöstä juuri sen verran ettei palauta. Se tosin syö vaijeria pitkässä juoksussa.

rekisteroitynyt sanoi:

Tuommosen mä yks ilta tekaisin samaa murhetta miettiessä.. Enään ei puudu kaasukäsi ja toimii kuin unelma. Käytän jokaisella työmatkalla. Taittuu 40km mukavasti kun voi lepuutella käsiä kun sille tuntuu. Nyt oliskin vuorossa keski-euroopan matka tuossa heinäkuussa.. tulee tarpeen! :orgmp:
Tuo vaikuttaa hyvältä, pitänee väkertää. Kaasukäden kämmen puutuu eikä vaikuta onko kädessä paksummat vai ohkaisemmat tumput. Luulen että tietty kierrosalue tärittää sen verran, että seuraa tuo puutuminen.

Back