• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

kartta ohjelma koneelle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja make200
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mitä ohjelmaa olette käyttäneet etäisyyksien laskemiseen?
itse olen käyttänyt gt reitti karttaa suomessa matkustamiseen mutta se ei suostu laskemaan etäisyyksiä ruotsin/norjan puolella vaikka kartta ylettyy sinne asti

Auto Routella olen näitä pyöritellyt. Google Mapsiin pitäisi kai siirtyä kun keksisin, kuinka oma reitit voisi tallentaa.

Auto Routella olen näitä pyöritellyt. Google Mapsiin pitäisi kai siirtyä kun keksisin, kuinka oma reitit voisi tallentaa.
Kun olet reittiin tyytyväinen, niin:
1. Sieltä kartan oikeasta yläkulmasta "lähetä" ja lähetät omaan sähköpostiin. Luulisi olevan tallessa.
2. Tai sitten "linkki" ja painat suoraan control-c, kun se linkkilaatikossa oleva teksti on jo automaagisesti valittu. sitten vain liität (control-v) haluamaasi paikkaan.
3. Jos haluat sen selaimeen kirjanmerkiksi, niin liitä (control-v) se äsken kopioitu linkki selaimen osoitekenttään, paina returnia, odota, että kartta ja reititys latautuu uudestaan ja tee vasta sen jälkeen selaimessa kirjanmerkki kyseisestä sivusta.

Normaali kirjanmerkkitoiminto ei talleta reittiä, koska osoitekentän sisältö ei vaihdu kun muutat ja reitität reittiä.

.

AutoRoute on käytössä, vaikka se Suomessa paikoitellen reitiittää hölmösti ja Etelä-Suomen paikkakunnat ja kadunnimet on osin pelkästään ruotsiksi. Nettipohjaiset kiinnostaa jotta pääsisi eroon asennettavasta ohjelmasta.

Rekisteröidy google maps:iin (@gmail.com sähköposti käy myös) kirjaudu maps:iin
-> Hanki reittiohjeet -> tee haluamasi reitti ja klikkaa "Reittiohjehaku" -> vasemmalta sen opastuksen alapuolelta valitse "Tallenna omiin karttoihin", pudotusvalikosta valitse "Luo uusi kartta" ja paina Tallenna

ja noin, sielä ne kaikki kartat on, mitä oot koskaan halunnut tallentaa
smile_org.gif

Back