• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kartinkia(FK)- toimintaa pääkaupunkiseudulla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maza
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Iso Bandu sanoi:
Kerrankin vapaapäivä kun jotain kivaa on luvassa. Mukana :jippikaijee:

Saako poitsu tulla ulkopuolisena mukaan? Jos saa, niin mulle 2 paikkaa.

Poitsu mukaan vaan; ei ole sidottu jäsenyyteen.

Tällä hetkellä paikat siis täynnä; varasijoille kannattaa ilmottautua. Samalla niistä näen, paljonko on reserviä:orgmp:

W-P sanoi:
Eipä pahemmin taida ehtiä..täytyy mennä viime talven treenillä....:orgmp:

No joo... kukas sitä koskaan olis mitään ottanut... missään.
Puhumattakaan että olis ollu talonmiehen kanssa samaan
aikaan kellarissa... koskaan missään :grin:

Pitäiskö ottaa tällä kertaa kisaan se käännetty lähtöjärjestys? :D

Nysse sanoi:
tuosta seuraa taktikointia aika-ajossa

Voitto on toki tärkeä, mutta ei kait se meille niiiiiiiin tärkeä ole:paikallatuulee:....mutta; ajatteles mikä näyttö. Vetäset aika-ajossa "paalun", lähdet vikana ja tulet yköseksi. Siitä saa kyllä jo potallisen glooriaa.

Anyway tuo antaisi kyllä enemmän haastetta ja nautintoa nopealle kuskillekin, jos ei tarttis yksin vedellä keulilla koko kisaa. Voisihan tuota kokeilla ja katella sitten, mitä porukka tykkäs...:dunno:

Huoh
Tulispa uudistusten mukaan sivustolle joku mahdollisuus kytkeä vahti päälle joka ilmoittais aina kun uusi tapahtuma lisätään. Pääsis joskus tällainen vähemmän sivustoa seuraava mukaan kinkereihin.
Toivottavasti Teillä on siellä edes hauskaa :thumbup:
Ens keraalla ehkä ?

Otettaisko vielä nimenhuuto lauantaita varten että saadaan varmasti koko tusina täyteen? No mä aloitan.. Paikalla! Joskin ehkä lievässä rapulassa.. :kääk:

riisor sanoi:
Otettaisko vielä nimenhuuto lauantaita varten että saadaan varmasti koko tusina täyteen? No mä aloitan.. Paikalla! Joskin ehkä lievässä rapulassa.. :kääk:

Johan tää alkaa olla kun "naisen kanssa"....... :p.

Mut.... joo-joo.... rakastan rakastan :p

riisor sanoi:
...Joskin ehkä lievässä rapulassa.. :kääk:

toivottavasti laskevat siut rattiin... :orgmp3:
Pitääkin muistaa lastata aika-ajorenkaat (ja rengaspainemittari :grin:) takaluukkuun, teen sen jo tänään...
Eli edelleen Hep.

Joo, paikalle tullaan ...mä tulen sitten suoraan duunista väsyneenä, joten saatan olla erittäin ilkeä radalla:orgmp::)

muuten heipparallaa; jos otatte omia pottia mukaan niin avo/crossipotat ei käy. Avattavat (vaikkakin on käytännössä avopotta) ja umpipotat vaan käy. Syytä en varmuudella tiedä, mutta epäilenpä vakuutusyhtiöillä olevan näppinsä pelissä.
Hanskoja ei viime ajoissa ollut talon puolesta (muistaakseni), jotta jos haluaa käyttää niin....

Eipä muuta kuin.....:orgmp2:

Olen kyllä messissä! Kunhan on kaikki ajamiseen tarvittavat raajat tallella...

Back