• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kartinkia(FK)- toimintaa pääkaupunkiseudulla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maza
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ja se kisavideo, ei jaksanut tämäkän kamera sitten loppuun asti.. Liekö liian hitaat kortit.

Ok, tackar. Hiton hyvää kuvaa; tuon kisan katsominen taitaa mennä aamuun....

edit aamu: No juu..eihän tuossa epäselvyyttä jää vauhdista....:)

riisor sanoi:
Tuossa (leikkaamaton) video aika-ajosta:
http://youtu.be/28lTlL8_xWM

Kisavideossa menee vielä hetki..

http://www.youtube.com/watch?v=28lTlL8_xWM&t=2m55s

kohta 2m 55s alkaen :D

Klassikko esimerkki... Kun ei päästä kiilamalla, niin pukataaan seuraavassa tilanteessa takakulmaan.:grin: tais hypätä ketjut pois oikealta kaverilta:;):

Mut en mä sitä kiistä etteikö Riisor ole selvästi rattimiehiä:WAZAAP:

Mutta tuomaristokin oli tiettävästi todella reilu... Vain yksi kaveri sai varoituksen mustavalkoisella lipulla ja sekin sen jälkeen kun häntä ensin moukaroitiin takaatulevan kuskin toimesta kunnolla:p

Viimeksi muokattu:
Ai, kenelle tuli varoitus...mä en tuollaisissa kisatilanteissa näe enkä kuule mitään..itseasiassa en edes huomaa jos joku tönäsee kun mä vaan ajan ja yritän painaa menemään...:blink:

Kysyn muutenvaan kun en tiedä oonko itse saanut:)

W-P sanoi:
Ok, tackar. Hiton hyvää kuvaa; tuon kisan katsominen taitaa mennä aamuun....

edit aamu: No juu..eihän tuossa epäselvyyttä jää vauhdista....:)

Aika omaa luokkaansa näytti menevän.... Mutta ei muuta ku onnea sulle revanssia varten:D

riisor sanoi:
Joo, sano vaan koska mennään :;):

Päivitin just kameroiden firmikset, joten täällä ollaan valmiina, ehkä :grin:

Noh, lohdutukseks pääset taas ratin taakse tasan viikon kuluttua, tällä erää hiukan liukkaamalle pinnalle tosin :thumbup:

Mieletöntä hei:p: vasta toista kertaa ajamassa ja
1) Voitin ylivoimaisesti naisten sarjan:jippikaijee:
2) Tuli henkilökohtainen sisähalli ennätys:grin:
ja kuten tulostaulusta ilmenee
3)voitin kisan selkeästi nopeimman kuskin, Riisorin:häähää:

Onneks oli oikeat kuohuvat jäissä odottamassa kotona ni ei tarvinnu siihen "terveysvaikutteiseen" alistua...välttelin tietoisesti:right:.

Kiitos järjestäjälle, innovaattorille ja fanittajille sekä muille osallistujille. Hauskaa oli:D

Nyt vaan uutta putkeen :thumbup:.

Hauskaa oli ja pulinat pois :D

"The Stig" kyllä valitteli.... ja kisastartissa tuo laittamattomasti näkyykin, että
sellaisella vehkeellä sitten vaan vedetään mikä arvonnassa käteen tulee.

Kun starttissa on hereillä mutta ennen ensimmäisen mutkan jarruja
kolme ukkoa lyö tarraa selkään kahta puolta......
positiivisen ajattelun on lähdettävä siitä, että kulkeehan se kuitenkin paremmin kuin ilman ketjuja :D.

Rata-autoiluunhan kyllä kuuluu olennaisena osana "raju poikarakkaus", jossa pusuja jaellaan
pyllyäkin myöten ihan kunnolla :D.

Siitä ei kannata pillittää.... ihan normisettiä tuolla tuntui olevan.... ja jokainen sai noilta osin
juuri sen verran kuin pyysikin.

Eikä siitä mitään..... ei tuolla kenenkään miehisyys ole lipalla vähän pussaillessakaan......
on kuitenkin haalarit, perse tiukasti kuppipenkissä, kypärä päässä ja "luukku kiinni" :p.

Hauskaa kuulemma oli ja reilua meininkiä..... Pitää koittaa hoitaa se revanssi itse :;):

W-P sanoi:
Ai, kenelle tuli varoitus...mä en tuollaisissa kisatilanteissa näe enkä kuule mitään..itseasiassa en edes huomaa jos joku tönäsee kun mä vaan ajan ja yritän painaa menemään...:blink:

Kysyn muutenvaan kun en tiedä oonko itse saanut:)

Kyllähän siellä pyöri pitkään Stigin jaloissa sellanen lämminhenkinen "häröpallo-akti" :D.....
Ei kyllä auennut miksi se persettään levittelevä kaveri siitä sivuun liputettiin ?
Kuittaus vaan tyytyväisenä siitä +2 :thumbup:

BadToThe Bone sanoi:
Kannattaks kohta enää vetää koko hommaa :D.

Esikisoissa kolme paskinta podiumille.
Radalla kolme nopeinta podiumille.
Jälkilähdössä kolme "mutkuparasta" podiumille.

Eikös tässä vähä käynyt niinkuin ennustit? Ainaki yhen mutku voittajan kanssa!:D

Dodiin; käsivarret sen verran palautuneet edellisestä kisasta, että sitähän voisi alkaa uutta panemaan tulille.

Koska viimeksi joidenkin kisa päättyi katkeriin kyyneliin tai vähintäänkin jonkinasteiseen v..tutukseen tekniikan
näyttäessä ikiliikkumattomuutensa, niin tehdään nyt oikeuden nimessä niin, että tulevaan revanssiin ensisijaiset
mukaanpääsijät ovat ne, jotka olivat semifinaalissakin mukana.

Ilmoittakaa tähän, ketkä ovat halukkaita revanssiin . Laitetaan sitten mahdollisesti ylijäävät paikat jakoon.

EDIT REVAANSSI PIDETÄÄN SAMASSA PAIKASSA VM CENTERISSÄ 16.3 KLO 15.30. Kisa alkaa klo 16.00=> n.1/2 h.

Niinkuin viimeksi huomattiin, niin kannattaa olla ajoissa paikalla. Varusteisiin, maksuihin, ajajakokoukseen yms menee yllättävän paljon aikaa (tämä siis kait mulle itselle :doh:)

REVANSSI OSALLISTUJAT:

1) riisor
2) W-P
3) lowkku
4) karkov
5) attitude
6) brocol
7) BttB
8) dmachine
9)ville_83
10)streethawk
11) mattipoeka
12) ozilla

tulossa messiin (jonossa):

skattaman

Kaikki käy, eli mukana.

9.3. on sit myös Jätkäsaaren Paintball, ettei kukaan nyt vahingossa tuplabuukkaa itseään.

R1ivattu sanoi:
9.3. on sit myös Jätkäsaaren Paintball, ettei kukaan nyt vahingossa tuplabuukkaa itseään.

Katos, kiitoksia. Jos joku revanssihalukkaista on menossa tuonne niin sitten jätetään suoraan kyseinen päivä pois.

edit. jep, Lowkku menossa eli otin tuon 9.3 vaihtoehdon pois.

Back