• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

kansikoneistamoa...?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja samamies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
porin lähistöltä eli satakunnan alueen koneistamoja olen soitellut läpi ja kukaan ei huoli kansia remonttiin..jos jollakin olis vinkkejä paikasta joka ponnistaa ja venttiilihommat onnistuu niin olisin kiitollinen?
tampere,turku yms. tulee myös kysymykseen jos satakunnasta sellasta "ihmepajaa" ei löydy..
pyörä on suska tl1000r

Ootko koittanut Koivukaria Raumalla? kotilon kansia olen tuolla muutamat teettänyt ja hienosti on kaikki hommat luonnannut.

Turku - Turun Moottorihionta, Orikedolla.
Ottaa varmasti kun on kyse mp:n kannesta. Ajelevat itsekin pyörillä. On tarkka ja laadukas vanhan liiton kansikoneistamo, eikä ole pahan hintainen.
Suosittelen.

Ootko koittanut Koivukaria Raumalla? kotilon kansia olen tuolla muutamat teettänyt ja hienosti on kaikki hommat luonnannut.
Rupeaa ukot tuolla olemaan jo sen verran iällä ja muutenkin jokunen vuosi takaperin oli työnlaatu ala-arvoista, että itse en veisi sinne. Lähistöltä ei tule muuta mieleen kuin Säle Laitilassa. Työnlaadusta sitten ei ole itsellä kokemuksia.

Kiitos kaikille vastanneille.Koivukarin löysinki mutta oli menny kiinni jo kun yritin soittaa..Huomenna käyn nämä ehdotukset läpi josko kannet kelpais jollekulle,joten iso kiitos!

Back