• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kamera-auto tänään aamulla Tuusulantiellä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mammutti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oon bongannu saman tourneon monesti ovelasti pysäköitynä koskelantielle muiden autojen sekaan. Siellä se sitten välähtelee itsekseen. Eikös tommonen miehittämätön tutka pitäis kieltää, niinku miinatkin on menossa kieltoon..
Sitten tuolla isommalla baanalla, just tuuskilla ja lahdentiellä se on yleensä parkkeerattu sillan alle. oisko sateen varalta, ettei lasit sumennu veden takia..
Mulla on duunissa tommonen voordi, turbokoneella yllättävän säpäkkä..foordin romppeeks.
Ei hitto onko se ollut siinäkin? Just eilen siitä ajeassani mietin, että tossa kun se olis niin ei ois mitään mahkuja bongata sitä ajoissa, eli hyvä paikka, jos poliisit haluaa olla ilkeitä.

mad.gif

Oon bongannu saman tourneon monesti ovelasti pysäköitynä koskelantielle muiden autojen sekaan. Siellä se sitten välähtelee itsekseen. Eikös tommonen miehittämätön tutka pitäis kieltää, niinku miinatkin on menossa kieltoon..
Sitten tuolla isommalla baanalla, just tuuskilla ja lahdentiellä se on yleensä parkkeerattu sillan alle. oisko sateen varalta, ettei lasit sumennu veden takia..
Mulla on duunissa tommonen voordi, turbokoneella yllättävän säpäkkä..foordin romppeeks.
noissahan kai pitää olla poliisi sisällä noissa autoissa että tulos on hyväksyttävä..

noissahan kai pitää olla poliisi sisällä noissa autoissa että tulos on hyväksyttävä..
Kävin välähdyksen jälkeen katsomassa autoa lähempää niin juopon näköinen poliisihan se sieltä oven raosta kurkki! taisi äijällä olla krapula...

mahtaa olla hiukka tylsää hommaa istuu yksin kopissa ;p
varmaan kaikki kädettäjät, jotka sössiny jossain laitetaan istuun noihin autoihin... jos joskus välhtää omal kohal, ni vois mennä luurailee ikkunoista ja kyselee et mitäs täällä tehdään ;p

Ei niissä autoissa yleensä istu kukaan. (siinä meni sekin ilo)
Eli ei niissä kenenkään tartte olla. Kone hoitaa kaiken.

eikös siitä ollu joku laki tai asetus mikä määrää että noissa liikuteltavissa pitäis olla kaveri sisällä että se ois tosiaan virallinen tulos? näin oon ainakin ymmärtäny...tiä sitte oonko oikeessa

Kehä ykkösellä oli tutkaamassa länteenpäin pariviikkoasitten perjantaina tummanpunainen wanha volkswagen TRANSPORTER missä oli semmoset satiini? verhot ja salama näkyi keskeltä...

eikös siitä ollu joku laki tai asetus mikä määrää että noissa liikuteltavissa pitäis olla kaveri sisällä että se ois tosiaan virallinen tulos? näin oon ainakin ymmärtäny...tiä sitte oonko oikeessa
Siellä kai täytyy olla poliisi sisällä, jos on paikalla jossa ei ole noita kameravalvonnasta varoittavaa kylttiä, mutta siis alueella jossa muutenkin on kameratolppia ja varoituskyltit niin voi olla ilmankin. Näin ainakin esson baarissa väittivät. ;)

sielläpä oli Tourneo connect (en vielä tässä tuntenut kyseistä autoa Hesan poliisin autoksi) pysäköitynä tien varteen. Olin juuri posottamassa satasen alueen loputtua vielä 'reilusti' vaikka rajoitus pudonnut 80:een, muita autoja ei ympärillä. huomasin parkkeeratun auton ja ehdin ajatella että hyvä kun olin hereillä, etten ajanut vahingossa päin. sitten välähti... perrrrrr.... sit vaan netistä lukemaan että kuvaako nämä vehkeet myös perään, pyörän rekkaria, ja näinhän ne tekee. nyt sitten vaan odottelemaan postia viikon päästä.  osuiko muut samoille apajille?
Jep Jep! Jouduin itse saman auton uhriksi joku aika sitten ja rikesakkohan sieltä tuli perästä! Eli kuvaa takaa!! Widun kytät pitäis teloittaa!!
No, sitte mulle taitaa käydä huonosti......

Siellä kai täytyy olla poliisi sisällä, jos on paikalla jossa ei ole noita kameravalvonnasta varoittavaa kylttiä, mutta siis alueella jossa muutenkin on kameratolppia ja varoituskyltit niin voi olla ilmankin. Näin ainakin esson baarissa väittivät. ;)
Eli Stadin sisällä ei tarvitse olla ketään sisällä, sillä taitaa jokaisella lähestymisväylällä olla kameravalvonnasta varoittava kyltti...

Back