• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kallistuskulma vs rengaskoko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hidas57
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Esimerkiksi Corsa 3:n seuraajan (tais olla Rosso) profiilia (ilmeisesti sekä edessä että takana) on muutettu V-muodosta enemmän U-maiseksi, kun sillä on haettu rauhallisempaa käytöstä (tjsp.).
Se mitään korvaa vaan on =Diablon uusi versio
Täh? Mä oon luullu, että Corsa 3 jää kokonaan pois, nyt kun Rosso tuli markkinoille.
Näin siis "ORG!:ssa pakollinen 58 % osuus ooteetä" OT:tä...

tounge.gif
img_product_description.jpg

Seuraavaksi tulee Corsa XI
tounge.gif

Joo, toi Rosso on vain uusi malli. Mä en muuten tiennyt, että rengas voi olla "tyylikäs". Ne on näyttänyt mustilta kiekuroilta tähän asti, mutta Rosso teki pelinavauksen (Pirelli Rosson käyttäjistä):
"Bikers who consider that their bike is not only powerful but also something to be admired. Its tyres must be the perfect enhancement of not only it's performance but also it's styling."

Joo, toi Rosso on vain uusi malli. Mä en muuten tiennyt, että rengas voi olla "tyylikäs". Ne on näyttänyt mustilta kiekuroilta tähän asti, mutta Rosso teki pelinavauksen (Pirelli Rosson käyttäjistä):
"Bikers who consider that their bike is not only powerful but also something to be admired. Its tyres must be the perfect enhancement of not only it's performance but also it's styling."
tounge.gif
biggrin.gif
tounge.gif
biggrin.gif
tounge.gif
biggrin.gif
tounge.gif
biggrin.gif
tounge.gif

Äijät heti punttisalille ja vatsa pois, paino hartioihin ja niskaan. Välttäkää jalkakyykkyä, kävelyä tms ettei reisiin ja pohkeisiin kerry painoa. Amalgaamit muovipaikkojen tilalle.

Sitte kovaa kanttailua korkean painopisteen myötä.

sport05.gif

Iku

Jotain tuntuu veijareille tarttuneen tästä aiheesta, mutta ihan kuin jotain olisi mennyt ns ylikin, kun ei sivun mittaista juttua jakseta scrollata, vaan samaa linkkiä puskee moneen kertaan. Noo...
sport05.gif

Back