• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kallein härpäke

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Loosah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kilpiteline joka on valmistettu titaani vahvistetusta haponkestävästä teräksestä....siihen kun lisää useemman harjotus kappaleen ni sille saa jo niin paljon hintaa etten edes halua asiaa ajatella....tosin työnantajan menetys...
tounge.gif

Ajattelin tilata Mustangin satulan vanhaan -96 VN-kawaani. Innostuin asiasta kun tuote jenkkilässä maksoi jotain 600 ja risat taaloissa. Lähetin jo korttinumerot ym. sinne. Sitten tuli Euroopan päämieheltä maili jossa todettiin satulan maksavan 999,19 euroa Suomeen rahdattuna, pyysivät vielä kuitenkin vahvistamaan asian. Muuten ehkä olisi mennyt läpi mutta se 19 senttiä jäi kaivelemaan. On muuten vieläkin hiinä-ja-hiinä sen satulan hakinta.

johtuiskohan siitä että motoristit on avokätisiä maksajia, sen kummemmin ajattelematta, viisaat kauppiaat käyttää täysin vailla käytännön hintatietoisutta olevia kylmästi hyväkseen ja nauravat partaansa kun taas tyhmä motoristi maksoi älyttömän hinnan omaa tyhmyyttään...kuten esim. öljyt yms. mielikuvatuotteet...ok monet motoristituotteet on kalliita valmistaa kuten nahka asut yms. mutta jotain rajaa...kaikki kauppiaat ja yrittäjät haluaa rikastua ja pölöt maksaa...
baaa.gif
ps. aina voi sanoa että: liian kallis, en osta. näin minä teen jos hinta on
033102ass_1_prv.gif

Mun pannarista puuttuu oikeasta takalaukusta sellainen abt. sentin levyinen koristeviiva, jota tuskin huomaa (jos se siis olisi!). Kysyin tuota merkkiliikeestä, hinta oli 32 euroa! Jäi ostamatta sillä kertaa, olen odotellut, jos vaikka sattuisi lippaamaan, saisi vakuutusyhtiö hoitaa tarran oston...

Oisit laittanut sellasen ku tyttärelles ostit. :p
Ei liity aiheeseen, mutta toi sun cebari on näköjään aika hyvässä kuosissa ikäisekseen. Ihan vaan mielenkiinnosta pitää kysyä että kuinka kovasti piti pajottaa että sait uudemman mallin etukatteen kiinni siihen? Samaten myös takapää on pirun siisti. Hyvää työtä.

Itellä on tallissa samaa vuosikertaa oleva cebari ja olin vähän suunnitellut tekeväni siitä fighterin jossakin vaiheessa, mutta tuokin suuntaus voisi olla paikallaan jos löytäisi jostakin tarpeeksi palikoita... ja innostuksen projektin aloittamiseksi. Mun mopo on tosin niin hyvässä kunnossa että se kannattaa varmaankin myydä pois sellaisenaan ja ostaa tilalle joku valmis projekti.

Make.

9:r Kawaan etujarrulevyt 274€/kappale. Eli 1600mk yhdestä jarrulevystä
crazy.gif
. Jos virittäis vaikka sukkahousun jarrulevyn ympärille
biggrin.gif

JOVAIN ON...!
sport05.gif

....mukiteline ohjaustankoon: 118.00 € he hee he hee...

Pitäsköhän tehä galluppia jotta kuinka moni on ostanut tai suunnittelee sen ostoa ?
biggrin.gif

Kyllä mun mopossa on kallein lisävaruste se pellinpala, jossa on kirjaimia ja numeroita. Sellasen hommaaminen vanhaan pyörään sais olla huomattavasti halvempaa.
veryangry.gif

Vtr:n oikeanpuoleinen syyläri maahantuojalta 750 erkkimerkkiä.
Rahat meni maanrajojen ulkopuolelle ja syyläri tuli seitsemäsosahinnalla kotiovelle.
062802jumpie_prv.gif

Back