• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kaksi letkaa, samat stopit la 29.6.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naakka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mukana, jos vaan kelit sallii... Ihan kiva välillä keretä kattelemaan maisemiakin...:paikallatuulee:

Tästä vois paikalle pyyhältää yks eka-letkalainen, kunhan varmistuu tuo aika ja saan setvittyä oman kalenterin kohdilleen :)

jajuntun sanoi:
No sittenhän mä voin vetää _ja_ pukamoida sitä toista letkaa. :grin:

:grin:
Hyvä idea kuitenkin, tiiä vaikka olisi muitakin kiinnostuneita toiseen letkaan. Vakiveturit tosiaan on maailmalla. Täytyy tota reittiä hiukan miettiä, ei ehdi ajamaan tällä kertaa läpi. Kasaan perustutuista mutkista sellasen korkeintaan 200 kilsaa.

Huutoäänestys pystyyn: lauantai vai sunnuntai?
Päivitän aloitusviestiin päivän ja lähtöpaikan, kun oon jonkun päätöksen saanut aikaan :p

Lauantai! Sitten vois jäädä yöksi jonnekkin sinne ja käydä terassilla ihan vaan muutamalla :right:

Edit...mulle käy kumpikin letka!

Jos sitä tulis täältä Vihdistäkin. Päivällä ei varsinaisesti väliä, mut lauantaina taitaa olla hiukan vähemmän kotiloita liikkeellä...

Listojen mukaan tiataapi olla vapaa tossa just passelisti ja vois kai sitä muutenki kotio tulla niin kyl mä oon mukana.

Mä voisin kans harkita letkailua. Varmaks en vielä osaa sanoo, mut EHKÄ.
Ja viime syksysestä Naakan vetämästä letkasta jääny mieleen ne muutama roima tikkarin ylitys, kun piti saada letka kiinni ja sit Yläneentie, kun sitä ei voi ajaa hiljaa :orgmp:

No ei haitannu tahtii enkä pelästyny :thumbup:

Jos lauantaina ajellaan niin pääsen vast puolelta päivin töistä... Ette kai muutenkaan aamusta meinannut heti lähtee...kai :right:

SuzukiNeitonen sanoi:
Jos lauantaina ajellaan niin pääsen vast puolelta päivin töistä... Ette kai muutenkaan aamusta meinannut heti lähtee...kai :right:

Ei ihan aamusta, mut joskus puolen päivän kieppeillä.
Olis hienoa että uusiakin olisi mukana :thumbup:, eli passaisko sellanen yhden aikaan jostain? Liedon shell, Orikedon Shell ja Nousiaisten Neste on yleisimmät lähtöpaikat. Pitää pohtia toisen letkan veturin kanssa reittiä, jolloin lähtöpaikkakin selviää :)

JOS lääkäri antaa luvan ajaa JOS oon Suomessa JOS on ok kelit JOS ajellaan sunnuntaina niin oon mukana. Lauantaina todennäköisesti ei pääse mukaan.

Loistavaa että Turun seudulla yritetään saada aktivoitua uusia kuskeja ja kuskeja ylipäätään.

Back