• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kakkoskypärän kuljetus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Axuli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jos pitää ottaa mukaan toinenkin kypärä niin miten kuljetatte sitä ?  käsivarressa vai olisko tollanen tavaraverkko kätevä ?

Takalaukku on paras , jos on !
muuten verkko !
EI missään nimessä kädessä
mad.gif

Ajattele mitä se vaikuttaa kädessä jos sattuu tuleen lipat !

Käsivarressa tulee ikävä kyllä vietyä tosi lyhyet matkat. Tosin silloin pitää suunnitella ajoreitti tarkasti, ettei tarvitsisi kurvata vasemmalle (tulee kolhuja tankkiin...)
biggrin.gif
biggrin.gif

Parhaiten mun prätkässä kulkee, kun laittaa repsikan satulan alla olevaan "kypärälukon" lenkkiin roikkumaan. Ainakin mun kakkos-shoei tulee siihen tosi tukevasti kiinni eikä heilu yhtään. Vähän kuin toispuoleinen sivulaukku
lookaround_orig.gif

Ite oon vetäny hihnasta tiukasti kiinni peräkahvaan. On pysyny hyvin moottoritienopeuksissakin.

Ennen vedin hihnasta kauhukahvaan, nyt kun sitä ei enää ole nykyisessä pyörässä, olen vienyt kädessä. Koitan kuitenkin ylipäätään välttää kädessä kuskaamista, on sen verta arveluttava olo ajellessa kypärä vasemman käden ympärillä...
confused_orig.gif

takaverkolla repsikan penkkiin... kustantaa jonkun vitosen ja kulkee vaikkas penkin alla sillon kun ei tarvita... toimii nyös kengille, ostoskassille, fudispallolle... lista on loputon... niin ja aivan, mäyrikselle
062802jumpie_prv.gif

Verkko ehdottomasti just sen monikäyttöisyyden takia, tarvittaessa sillä vetää vaikka muijan kiinni penkkiin jos ei muuten meinaa pysyä...
sport05.gif

Kyllä se takalaukussa menee parhaiten... Jos ei satu olemaan paikallaan niin sitten oon välillä kypärälukossa kuskannut. Gikserissä se vielä onnistui hyvin, mutta ceebbarin kypärälukko on siellä niin alhaalla, että meinaa mennä ketjut ja kypärä sekaisin.

Täällä yksi tavaraverkon suosittelija lisää. Halpa, monikäyttöinen, ei pilaa linjoja (etenkään kokoontaitettuna satulan alla, vrt. tyhjä takalaukku), ei vie käytännössä ollenkaan tilaa satulan alla, ei haittaa ajamista.

Ei muuta kuin verkkokauppaan...
062802moto_prv.gif

Back