• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kaivataan vinkkejä Tatra-vuoristoon.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hartsa1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kaivataan vinkkejä Tatra-vuoristoon.

Olen suunnitellu kesälomareissua Tatra-vuoriston suunnille ens kesäksi ja siitä sitten ehkä Itävaltaan tai Kroatiaan...
Aika vähän ollu nähtävillä kokemuksia Tatra-vuoristoista, niin nyt olisin vailla vinkkejä nähtävyyksistä, edullisista hotelleista ja hyvistä ajopätkistä ja muista must-kohteista...
Tarkoitus olisi mennä Puola-Slovakia-rajalle Zakopanen kohdilta ja siitä kohti suuntaan x joka selviää sitte joskus myöhemmin :)

Sitä kautta on tarkoitus koukata suuntana Karpaatit ja Mustameri. Reitin olen suunnitellut rennosti Autoliiton karttakirjan maisemateiden mukaan.

hartsa1 sanoi:
Olen suunnitellu kesälomareissua Tatra-vuoriston suunnille ens kesäksi ja siitä sitten ehkä Itävaltaan tai Kroatiaan...
Aika vähän ollu nähtävillä kokemuksia Tatra-vuoristoista, niin nyt olisin vailla vinkkejä nähtävyyksistä, edullisista hotelleista ja hyvistä ajopätkistä ja muista must-kohteista...
Tarkoitus olisi mennä Puola-Slovakia-rajalle Zakopanen kohdilta ja siitä kohti suuntaan x joka selviää sitte joskus myöhemmin :)

Ei tuo haittaa kysellä, mutta anna mennä eteenpäin omaan tahtiin ihan kartasta hyviä ajoteitä
katsellen ja niillä "diemmiä karpaten".

Harvemmin tolla taktiikalla tulee hylsyjä reppu täyteen.

"Seikkailu"... vaikka turhan kohtuullinenkin.... alkaa olee nykyisin hassulla tavalla kovinta valuuttaa.....
suunnittelun ja suorittamisen valtavirrassa.

Bone sanoi:
Ei tuo haittaa kysellä, mutta anna mennä eteenpäin omaan tahtiin ihan kartasta hyviä ajoteitä
katsellen ja niillä "diemmiä karpaten".

Harvemmin tolla taktiikalla tulee hylsyjä reppu täyteen.

"Seikkailu"... vaikka turhan kohtuullinenkin.... alkaa olee nykyisin hassulla tavalla kovinta valuuttaa.....
suunnittelun ja suorittamisen valtavirrassa.

Eihän tässä olla reittiä suunnittelemassa, se tulee sitten reissun päällä.
Kohteita vaan kyselen että missä kannattais käydä, mun tuurilla kun ne parhaat kohteet jää näkemättä jos ei ole etukäteen selvillä:sad:

Belianskan tippukiviluola slovakiassa ihan käymisen arvoinen paikka jos luonnonnähtävyydet kiinnostaa. Sijaitsee n. 50km zakopanesta ja mukavaa tiestöä ajella.

Back