Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän hapokkaistakaan toki haittaa ole.^ Taitaa olla näin, ensi kerralla tyydyn alumiinisiin ja helppohan niitä on uusia jos sattuu jostain syystä menemään poikki.
Tuli vaan luettua jostain, että pitää olla haponkestäviä tms.![]()
sanoi:Aikasmoisia saastemyllyjä saa olla että vaatii oikein happoiset popparit
Erimerkkisiä/ mallisia vaimentajia niitattu nippuun alupoppareilla, eikä yksikään ole haihtunut taivaantuuliin tai pettänyt. Ehkä keskivertoa parempi tuuri.
Kyllä ne villat palaa myös tieliikenne käytössä,ehkä hitaammin kuin ratapyörissä.Itse noita vaimentimia parit lyhentänyt ja poppareidenkin kanssa pelleillyt.
Jos vaan mahdollista ja haluaa säilyttää villat sekä kuoren mahdollisimman pitkään ehjänä niin kannattaa joko hommata "umpinaisia" poppareita tai sitten pakoputkiin tarkoitetulla silikoonilla tukkia kaikki mahdollinen ilmareikä sinne vaimentimen sisälle, villojen sekaan. Meinaan palaa villat aika rapsakkaan, ainakin ratakäytössä, jos käyttää esim. alumiinipoppareita, mistä se sielu putoaa irti ja jää puhdas ilmareikä popparin keskelle.
Varmaan se jossain rivikoneisessa pysyy sitten paikallaan vaikka paperitolloilla, mutta twinit ja singlet ovat ainakin hieman eri asia. Näitä juttuja lukee kuitenkin vaikka kuka, niin hyvä se on asioista jauhaa, ettei tuu yllätyksenä. Jos sen haluaa tehdä kunnolla, niin kannattaa laittaa kunnolliset niitit. Mä vaihtelin alumiinisia kotariin pariin kertaan ja rosterisilla pysyi sitten lopulta kasassa. Ei toi homma nyt rahasta voi olla kii vai onko?!
Voisin arvailla, että normalisti ne palokaasut ei virtaa ollenkaan villojen läpi vaan siellä reikäputken sisällä ja päädystä ulos. Jos ne pääsee virtaamaan villojen läpi jostain sivussa olevasta reiästä pihalle niin kyllähän ne nopeammin sieltä kuluu?sanoi:Seuraavaksi olisi kiva kuulla näistä popparireikä/ savupiippu-ilmiöistä ja sen kiihdyttävästä vaikutuksesta vaimenninvillojen palamiseen, tiedostatko itse miten palotapahtuma tuosta tehostuu, vai jakaisitko tiedon muillekin, niin saisi oppia hieman uutta?