• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kaiuttimet kypärään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja demonos
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Radio FM appi itellä, yleensä soi kaheksmymmendkaheksa punkt kaheksa, raadio mania tosta lahden takaa. Soittaa paljon parempaa musaa kun Rock ja samalla altistaa itteensä hieman kielelle.

Sieltä löytyy muuten maalistasta myös Equestria ja sieltäkin yksi kanava :grin:

Mistäs sä noihin portaproihin nuo donitsit hankit? Mulla on ongelmana se settä mulla on korvien kohdalta ohuesti kaponen kuuppa niin matkaa kajareihin tulee sen verran ettei tahdo kuulla, noillahan sitä pystyis kompensoimaan kun en halua kajareita lähemmäs korottaa painamaan korvia.

Nuo donitsi pehmusteet tilasin ebaysta. Kiinastahan ne tuli kun en osannut lähempää etsiä.
Tuossa linkki kuvan pehmusteisiin.

Porta Prot tahtoo puristaa turhan kovaa korvia niin ostin muhkeammat tyynyt kun vanhat hajosi. Niitä vakiotyynyjä olen nähnyt ihan Prismassa ja Gigantissa myytävänä. (Onhan niissä sangoissa "ComfortZone" säätö puristukselle mutta se on hanurista kun menee aina tiukimmalle kun ottaa kuulokkeet pois päästä.)

Millä olette laittanut noita PortaPro:n kuulokkeita kiinni pehmusteisiin?

Re: Kaiuttimet kypärään

Itse kanssa laitoin sisään, xlitessä valmiit paikat, eli nyppii vaan kuulokkeen kohdalta repäistävät palat irti. Eli pehmuste pois, ja kuoren materiaalissa oli vielä kolot kaiuttimille. Ja kossin suojan heitin nevadaan, koska ei se muovi osu edes korvaan vaan jää kypärän sisälle.

Jonezi sanoi:
Millä olette laittanut noita PortaPro:n kuulokkeita kiinni pehmusteisiin?

tänään tuli asennettua interphone 5fmc ja koss porta proot shuberth s2:seen, ei ihan heittämällä menny jotta sai siistin asenuksen. hiukan joutui taiteilla kolvausten kanssa sekä "avartaa" kolvilla jo valmiita kuuloke paikkoja. silikoni liimalla kajarit kypärään kiinni niin hyvä tuli ja äänenlaatu siirtyi huomattavan askeleen eteenpäin musikin kuuntelussa:WAZAAP: hiukan tuossa joutuu näpertelemään mutta ei mitään ylivoimaisen vaikeeta ja lopputulos on kyllä vaivan arvoinen:thumbup:

Back