Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liittykö tää uutisointi siihen missä se 13v tyttö kuoli?![]()
Tytölle kuitenkin![]()
Kiitos tiedosta. Pitäis kai lomallakin lukee lehtiä, toivottavasti ei tarviis ainakaan tämmösiä uutisia lukea enää.Liittykö tää uutisointi siihen missä se 13v tyttö kuoli?![]()
Tytölle kuitenkin![]()
Valitettavasti liittyy juuri kyseiseen juttuun. Aikuinen humalainen ja ottaa kyytiin nuoren tytön, pistää vihaksi kyseinen toiminta![]()
![]()
Jep ja kaikki muut motoristit ovat jo pitkään tienneet, että Gixxer-kuskit ovat järjettömiä kaahareita. Lopettakaa heti se kaahaaminen ja prätkien kaataminen; muuten tässä ei ole kohta enää varaa ottaa mitään vakuutusta kikottimelle ja menee vielä yöunetkin.mun mielestä kaikki triumph kuskit on kännissä ajelevia idiootteja. Ja nyt sen tietää koko maa. Maine menee ja vakuutusmaksut nousee, teidän juoppojen takia![]()
![]()
Et taida tietää mitä toivot.Kännissä prätkällä, ylinopeutta, ilman kypärää lapsi kyydissä ... toi on kuolemantuomion paikka, kauniisti sanottuna. Toivottavasti jätkä halvaantuu ja aivot toimii sen verran, että tajuaa tilansa + elää yli 120 vuotiaaksi.
Mun mielestä törkeämpää tekoa ilman joukkotuhoaseita ei voi tehdä. Vihaksi pistää todella![]()
tosin mun mielestä kaikki triumph kuskit on kännissä ajelevia idiootteja. Ja nyt sen tietää koko maa. Maine menee ja vakuutusmaksut nousee, teidän juoppojen takia![]()
![]()
Oliko kuski sun kavereita tai sukulaisia ?Et taida tietää mitä toivot.Kännissä prätkällä, ylinopeutta, ilman kypärää lapsi kyydissä ... toi on kuolemantuomion paikka, kauniisti sanottuna. Toivottavasti jätkä halvaantuu ja aivot toimii sen verran, että tajuaa tilansa + elää yli 120 vuotiaaksi.
Mun mielestä törkeämpää tekoa ilman joukkotuhoaseita ei voi tehdä. Vihaksi pistää todella![]()
Taas tässäkin yhteydessä vilahti kuolemantuomio.Oliko kuski sun kavereita tai sukulaisia ?Et taida tietää mitä toivot.Kännissä prätkällä, ylinopeutta, ilman kypärää lapsi kyydissä ... toi on kuolemantuomion paikka, kauniisti sanottuna. Toivottavasti jätkä halvaantuu ja aivot toimii sen verran, että tajuaa tilansa + elää yli 120 vuotiaaksi.
Otan osaa pyöräsi kaatumisen johdostaPolkupyöräni oli kaadettu pyöräsuojassa, haluisko joku käydä kostamassa...
Jotain rajaa noihin kommentteihin, jooko! Olkoonkin hymiöillä yms varustettu mut silti asiaton kommentti!No kyllä useasti mainitaan autonkin merkki jos joku tötöilee... tosin mun mielestä kaikki triumph kuskit on kännissä ajelevia idiootteja. Ja nyt sen tietää koko maa. Maine menee ja vakuutusmaksut nousee, teidän juoppojen takia![]()
![]()
no eipä tuo Gixxerrrin kommentti ollut todellakaan parhaasta päästä, mutta se oli sentään tarkoitettu vitsiksi. Minun mielestäni paljon pahempi on tämä:Jotain rajaa noihin kommentteihin, jooko! Olkoonkin hymiöillä yms varustettu mut silti asiaton kommentti!No kyllä useasti mainitaan autonkin merkki jos joku tötöilee... tosin mun mielestä kaikki triumph kuskit on kännissä ajelevia idiootteja. Ja nyt sen tietää koko maa. Maine menee ja vakuutusmaksut nousee, teidän juoppojen takia![]()
![]()
(Watson @ tossa äsken) sanoi:Kännissä prätkällä, ylinopeutta, ilman kypärää lapsi kyydissä ... toi on kuolemantuomion paikka, kauniisti sanottuna. Toivottavasti jätkä halvaantuu ja aivot toimii sen verran, että tajuaa tilansa + elää yli 120 vuotiaaksi.
Mun mielestä törkeämpää tekoa ilman joukkotuhoaseita ei voi tehdä.