Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saman verran mitä normi perheauto...?Busa taitaa olla joka tapauksessa esim. piikin jälkeen melko massiivinen laite. Ei varmaan liiku 25 kW tehoilla mihinkään.![]()
Laske kuski mukaan.Itse asiassa kyllä se ripeämmin menee 25kW:llakin. 0-100 6-8sek. Sama kun ottas osakaasu(tai no kaasua hipoen) kiihdytyksiä tt:llä. 25kW 250-kiloon, 150kW 1500-kiloon. Tehopainosuhteutettuna.
Eikä ne myöskään taida kiihdytellä ihan tyhjiössä. Ilmanvastuksen merkitys tulee kuitenkin jossain nopeudessa oleelliseksi. Se lienee jopa suurin 25 kW vehkeen nopeutta rajoittava yksittäinen asia, joten vaikuttanee kiihtyvyyteenkin oleellisesti.Laske kuski mukaan.Itse asiassa kyllä se ripeämmin menee 25kW:llakin. 0-100 6-8sek. Sama kun ottas osakaasu(tai no kaasua hipoen) kiihdytyksiä tt:llä. 25kW 250-kiloon, 150kW 1500-kiloon. Tehopainosuhteutettuna.
70-80 km/h?Eikä ne myöskään taida kiihdytellä ihan tyhjiössä. Ilmanvastuksen merkitys tulee kuitenkin jossain nopeudessa oleelliseksi. Se lienee jopa suurin 25 kW vehkeen nopeutta rajoittava yksittäinen asia, joten vaikuttanee kiihtyvyyteenkin oleellisesti.Laske kuski mukaan.Itse asiassa kyllä se ripeämmin menee 25kW:llakin. 0-100 6-8sek. Sama kun ottas osakaasu(tai no kaasua hipoen) kiihdytyksiä tt:llä. 25kW 250-kiloon, 150kW 1500-kiloon. Tehopainosuhteutettuna.
Sitä en tosin osaa arvioida, onko 0-100 km/h kiihdytys vielä sellainen, jossa ilmanvastuksen merkitys alkaisi näkyä.
Siinä vaiheessa kun sen käynnistää?Millähän kierroksilla tuossa bussissa menee 25kW rikki?
Siinä vaiheessa kun sen käynnistää?Millähän kierroksilla tuossa bussissa menee 25kW rikki?![]()
Lonkalta veikkaus 1675rpm, takarenkaalta mitattuna.Millähän kierroksilla tuossa bussissa menee 25kW rikki?