Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vaan se, että kädet paleltuu.Pari lyhyttä pätkää olen niitä nyt testannut ja jo nyt voin sanoa, että hyvät ovat. Tähän mennessä juuri kädet ovat paleltuneet ekana. Seuraava pullonkaula taitaa olla se, että tulee liukas.
Sain ehjänä irti.Joutuukohan alkuperäiset kahvat aina hajottamaan irrotuksessa?
ts. saako ne jotenkin ehjänä irti?
Itse ostin lämpökahvat Lousilta ja ne maksoi jotakin 40-50€. Ovat toimineet hyvin tämän kesän. Pyörää säilytän ulkona, mutta kosteus ei ole tehnyt mitään pahaa. Asensin ihan itse ja helppoa oli vaikka en ollut mitään vastaavaa aikaisemmin tehnyt.Onpas halvan tuntuisia kahvalämppäreitä! Oon katsellut Yamahan virallista tarvikehinnastoa ja siellä on Yamahan lämppärit luokkaa 400e.
Onks missään kuvaa tuosta Allrightin lämppäristä? Lähinnä siis siitä säädinosasta joka tulee tankoon kiinni.
Jep, hinta on hirvee meinasin kanssa hommata noi samat lämppärit kun entisessä mopottimessa oli noi, mut enpä ostannu.Itse ostin lämpökahvat Lousilta ja ne maksoi jotakin 40-50€. Ovat toimineet hyvin tämän kesän. Pyörää säilytän ulkona, mutta kosteus ei ole tehnyt mitään pahaa. Asensin ihan itse ja helppoa oli vaikka en ollut mitään vastaavaa aikaisemmin tehnyt.Onpas halvan tuntuisia kahvalämppäreitä! Oon katsellut Yamahan virallista tarvikehinnastoa ja siellä on Yamahan lämppärit luokkaa 400e.
Onks missään kuvaa tuosta Allrightin lämppäristä? Lähinnä siis siitä säädinosasta joka tulee tankoon kiinni.
Itse en maksaisi yli 100€ missään tapauksessa lämpökahvoista tai kahvanlämmittimistä. Mutta jokainen maksaa mitä haluaa mistä haluaa, pääasia että on tyytyväinen ostokseensa.
Motovelhoilta saa noita lämpökahvoja ja muistaakseni tarvittaessa asentavatkin ne. Kannattaa kysyä.
Nyt voin sanoa että en luovu enää. Viime yönäkin Vehoniemeltä kotia ajaessa oli kosteeta ja +8-9 astetta lämmintä niin oli todella mukavat. Suosittelen "lämpimästi".Ostin juuri tuolta saksanmaalta ja aika helpot oli asentaa.
Vanhat tupit pois ja uudet tilalle, vähän johtojen vetoa ja releen kytkentä. Katkaisin sopivaan paikkaan ja se on siinä.
Paljoa en ole vielä käyttänyt, mutta ne muutamat kerrat kun olen pitänyt päällä niin kyllä toimii ja varsinkin viime viikonloppuna yöllä oli mukavan tuntuiset. Hintakaan ei päätä huimannut 24,95€.