• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kahvalämppärit 32 € :lla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Toippari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lämmityselementti teipataan orkkistupin päälle. Yli vedetään polkupyörän sisärenkaasta leikattu pätkä minkä päät teipataan...Sähkö kytketään. Ei vois olla enää helpompaa.  
tounge.gif

11092008nl9.jpg

Kun tossa orggistuppissa onpi hanskaa vasten kitka kohillaan , niin eiköstä noi teippiviritykset muuta otteen aikasta liukkaaksi ??

(tervaa kahvoihin
biggrin.gif
)

062802moto_prv.gif

Alla tai päällä seksissä sama homma. Tänää kävin pohjanmaalla 310 km ja hyvin pelitti... jokainen tekee miten tykkää mutta tämä ehdottamasti helpåoin tapa eikä tuppi vahvene tarpeettomasti.
smile_org.gif

Tuossahan tuppi juurikin paksunee enemmän.
Mulla on vain se 0,2mm kalvo alla joten sitä ei edes huomaa.

Helppoudesta en väitä sitten mitään jos kahvapainojen irroitus on iso juttu.
Mulla painot on yhdellä ruuvilla ja tupit irtoaa paineilmalla. Kalvot paikoilleen ja tupit päälle. Painot takaisin.
Koko homma 5min.
Sitten vielä se sama johtojen pujottelu.

Alla tai päällä seksissä sama homma. Tänää kävin pohjanmaalla 310 km ja hyvin pelitti... jokainen tekee miten tykkää mutta tämä ehdottamasti helpåoin tapa eikä tuppi vahvene tarpeettomasti.  
smile_org.gif
Siis lämmittävätkin oikein? Eipä oo pahan hintaset. Täytyy hakea ens viikolla, kun en tänään tajunnu niitä ostaa siellä käydessäni...

smile_org.gif
Siis lämmittävätkin oikein? Eipä oo pahan hintaset. Täytyy hakea ens viikolla, kun en tänään tajunnu niitä ostaa siellä käydessäni...
Lähtöhinta 38 egee mutta tinkaa..
tounge.gif

Tuossahan tuppi juurikin paksunee enemmän.
Mulla on vain se 0,2mm kalvo alla joten sitä ei edes huomaa.

Helppoudesta en väitä sitten mitään jos kahvapainojen irroitus on iso juttu.
Mulla painot on yhdellä ruuvilla ja tupit irtoaa paineilmalla. Kalvot paikoilleen ja tupit päälle. Painot takaisin.
Koko homma 5min.
Sitten vielä se sama johtojen pujottelu.
Perskeles. Mulla meni puol tuntia ja pari karhua lisäks..
smile_org.gif

smile_org.gif
Pienenä vinkkinä kahvasaunojen ostoa suunnitteleville että Pirkkalassa sijaitsevasta 4mc:stä saa oxfordin hot gripseja ( KLICKS )poistomyynnistä hintaan 30€, ovat lopettamassa toimintaa ja myyvät koko varaston -50-70% alennuksilla.

Back