Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JooSitä on näköjään luettu aamutoimilla Pirkka lehteä![]()
Siis lämmittävätkin oikein? Eipä oo pahan hintaset. Täytyy hakea ens viikolla, kun en tänään tajunnu niitä ostaa siellä käydessäni...Alla tai päällä seksissä sama homma. Tänää kävin pohjanmaalla 310 km ja hyvin pelitti... jokainen tekee miten tykkää mutta tämä ehdottamasti helpåoin tapa eikä tuppi vahvene tarpeettomasti.![]()
Lähtöhinta 38 egee mutta tinkaa..Siis lämmittävätkin oikein? Eipä oo pahan hintaset. Täytyy hakea ens viikolla, kun en tänään tajunnu niitä ostaa siellä käydessäni...Alla tai päällä seksissä sama homma. Tänää kävin pohjanmaalla 310 km ja hyvin pelitti... jokainen tekee miten tykkää mutta tämä ehdottamasti helpåoin tapa eikä tuppi vahvene tarpeettomasti.![]()
Perskeles. Mulla meni puol tuntia ja pari karhua lisäks..Tuossahan tuppi juurikin paksunee enemmän.
Mulla on vain se 0,2mm kalvo alla joten sitä ei edes huomaa.
Helppoudesta en väitä sitten mitään jos kahvapainojen irroitus on iso juttu.
Mulla painot on yhdellä ruuvilla ja tupit irtoaa paineilmalla. Kalvot paikoilleen ja tupit päälle. Painot takaisin.
Koko homma 5min.
Sitten vielä se sama johtojen pujottelu.
Pienenä vinkkinä kahvasaunojen ostoa suunnitteleville että Pirkkalassa sijaitsevasta 4mc:stä saa oxfordin hot gripseja ( KLICKS )poistomyynnistä hintaan 30€, ovat lopettamassa toimintaa ja myyvät koko varaston -50-70% alennuksilla.Siis lämmittävätkin oikein? Eipä oo pahan hintaset. Täytyy hakea ens viikolla, kun en tänään tajunnu niitä ostaa siellä käydessäni...Alla tai päällä seksissä sama homma. Tänää kävin pohjanmaalla 310 km ja hyvin pelitti... jokainen tekee miten tykkää mutta tämä ehdottamasti helpåoin tapa eikä tuppi vahvene tarpeettomasti.![]()