Itselläni edellisen sukupolven seiskapätkä, ja kyllä mielestäni kakkonen tuossa mutkassa on järjetöntä urheilua omalla turvallisuudella.Toiset ne tulee tonnisilla peräedellä vastaan siellä ja kovaa![]()
Asiaan. Voi olla, että tieto ei oo kerääntynyt radalta, mutta en mä sua montaa sekkaa hitaampi yleisesti radalla Jukka oo. Toki jonkun verran. Joten hyvin mä tuurillakin seilaan ilman mällejä.
Ihan perus seiskapätkällä mä siellä vedän ja katu renkailla.
Liekkö sitten tuo kakkosen ahnehtiminen tuonne on liikaa, mutta hiton hyvin se on tuntunut sopivan vaihteeksi omiin vauhteihin. Siinä kun menee lähes koko loppu kierros samalla vaihteella. Ennen shikaania saa käyttää kolmosella.
Ilman jarrujakin oon vetänyt tota kurvia ja kakkonen kun on sisässä, niin ihan samaa matkaa saa muiden kanssa mennä, että en mä sitä mielestäni mitenkään erittäin hiljaa mee.
Näin mä ainakin muistelen tekeväni tossa kurvissa.![]()
Jos ihan vakiovälityksillä ajaa kakkosella, on mutkassa kierrokset kakkosella jossain 13 000 paikkeilla, ja niillä kierroksilla saa jo olla aika meedio kaasun kanssa. Tämä siis oletuksella, että vauhti on Jukan vauhti miinus sekunti tai kaksi.
Käytä ensi kaudella isompaa vaihdetta, ja taatusti kierrosaikasi paranevat, kun ei enää mutkissa ajaminen ole niin äkkinäistä ja voit avata mutkasta poistuessa aiemmin.