• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kaatumatapit Daytonaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Radalle on ajavan mieli. Turvaakin tumpeloinnin varalle hakee sama mieli. Mutta miten ja millaiset kaatumatatit kannattaisi 2004 mallin 955i Daytonaan asentaa? Vinkkejä ja kuvia - kiitos på förhand!

LSL noita ainakin tekee. Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta ainakin Stormin sivuilla sanotaan että vaatii katteisiin muutoksia molemmille puolille. Varmaan pitää nirhata vähän muovia..

Juuri noin tuolla tosiaan sanotaan - samoin maailman saiteilla. Aatostelin vaan, että josko jollakulla olisi jokin katteita rikkomaton viritys tiedossa ja jopa mielenkiintoa jakaa kokemuksiaan.

Pahoitteluni hiukan vajaasta kysymyksenasettelusta. Olen tosiaan yrittänyt jo jonkin aikaa löytää sopivia tappeja asennettavaksi mutta nuo ylim. reikien porailut eivät oikein innosta.

JOten jos jollain vaan on kokemusta ko. mopetin osalta tattien asentelusta, niin ilolla "kuuntelen".

Rata- ja ajokausi se vaan päälle painaa. Eilenkin ajoin pihassa jo 17 metriä - melko liukasta!

Itse olen etsinyt myös tappeja. Jack Lilleyllä on tällaiset, mutta ainoastaan -02 malliseen, mikä mulla on. En sitten tiedä, miten sopii uudempaan malliin, kun katteet on hieman erilaiset. Kuitenkaan katteita ei tarvi leikata yhtään jos nuo asentaisi ->> -crash padit- Kysyin asiaa tuolta ja sanoivat, että menee heittämällä paikalleen. Harkinnassa on, että jossain vaiheessa tilaisi nuo tapit. Tosiaan ei hajua siitä, miten käy uudempaan Daytonaan. Kannattaa kysyä...

Ite menin lankaan ja ostin stormilta padit, vaikka kysyin etteihän tartte porailla katteita.
eek.gif
withstupid.gif

Back