• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

K5 gixxerin ajat vartilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ekaa kertaa kun ajoin varttimailia, niin löin vetoa että alle kympin menee. Meni se, 9.9s, oliko kolmas lähtö  
tounge.gif
10e taisin voittaa vedonlyönnissä  
033102beer_1_prv.gif

Alla oli vakiomittainen madallettu K3 ja 30hp kaasut. 3. vaihteelta lähtien pystyi kaasuttamaan.

-STYR_BB-: Varmaan tuun huvikseen ajelemaan kisassa-parissa.
No heitetään muutama sana sitten jos kohdataan .  
thumbs-up.gif
Joo ilman muuta!
033102beer_1_prv.gif

Toiselta foorumilta lainattua: zzr-1400

Tulleepi kiksereillä kiire jos tuo todellakin pitää paikkansa
Nää on näitä.. Korjattuja aikoja Ameriikasta pro-kuski selässä.

Katotaan nyt miten se menee täällä ihan oikeesti  
wink.gif
Kyllähän se kovaa menee ihan varmasti, sitä en epäile. Siltikin jos sillä joku vetää ihan vakiona alle kympin niin ihan hyvä suoritus!
Ei välttämättä korjattuja, mut eihän tuo ihan vakio olekaan... Alusta, putkisto ja välitykset ainakin tuon pätkän perusteella muutettu. Kovaa jokatapauksessa menee
bowdown.gif

Toiselta foorumilta lainattua: zzr-1400

Tulleepi kiksereillä kiire jos tuo todellakin pitää paikkansa
Nää on näitä.. Korjattuja aikoja Ameriikasta pro-kuski selässä.

Katotaan nyt miten se menee täällä ihan oikeesti
wink.gif
Kyllähän se kovaa menee ihan varmasti, sitä en epäile. Siltikin jos sillä joku vetää ihan vakiona alle kympin niin ihan hyvä suoritus!
Ei välttämättä korjattuja, mut eihän tuo ihan vakio olekaan... Alusta, putkisto ja välitykset ainakin tuon pätkän perusteella muutettu. Kovaa jokatapauksessa menee
bowdown.gif
Onko toi loppunopeus kuitenki 245kmh noin suunnilleen?
aika kova
bowdown.gif

http://www.insidebikes.com/news/archives_2000/news_details.asp?id=4441

eipä tuo zzr1400 nyt niin hirveen radikaalilta vaikuta noissa tiedoissa.  
biggrin.gif

Innolla odotellaan alastaron aikoja zetorille jos joku sellasella sinne tulee.
Niin, edelleen oon sitä mieltä, että "kadunmies" joka vetää tuollaisella vakiolla alle 10s niin hieno suoritus!

Ei nuo tehot painoon nähden ole mitenkään niin ihmeellisiä kuitenkaan. Aika matalaviritteinen moottori verrattuna moniin muihin, 1400cc ja 190hp.

Eiköhän tuostakin lähde putkiston vaihdolla ja säädöllä mukavasti lisää, ja sitten nokat vaihtoon... 200hp renkaalla helposti!

Tossa katselin tommosen Suzuki 1100g-92 vakion aikoja 2004
kaudelta niin:
60=1,840
330=4,853
660=7,408
km/h...154,46
1000=9,661
1/4=11,608

Kaikki riippuu vähän kuskista ja mikä päivä
sattuu olemaan (paska vai hyvä)
nixweiss.gif

Ai,niin kyllä se K5 kovaa kulkee vakiona varttimailin.
smile_org.gif

joo mietiskelin samaa, että on nuo vähän vanhemmat pyörät pitempiä vakiona. thunderace just ei keuli helposti kaasusta vaikka olis välitettykin vähän. tai ainakin sen pystyy hyvin pitämään kurissa, nojaa eteen niin hyvin kiihtyy.

erona on tietysti myös se, että kun thunderacessa on CV kaasuttimet, niin ne antaa tehoa pehmeästi kierrosten kasvun suhteen. kun taas ruiskupyörällä jos tinttaa kaasun auki laakista, niin nokka on heti taivaalla.

jotain voi vaikuttaa myös koneiden kierrosherkkyys, 'vanhat' koneet on sisäisesti painavampia, tehonanto on pehmeämpää.

JakeT

Ainakin tuollainen aikalappu löytyy K5:selle 9,60 / 240. Yoshi Japan + alkuperäinen box säädetty, maavara n. 90 mm

joo mietiskelin samaa, että on nuo vähän vanhemmat pyörät pitempiä vakiona. thunderace just ei keuli helposti kaasusta vaikka olis välitettykin vähän. tai ainakin sen pystyy hyvin pitämään kurissa, nojaa eteen niin hyvin kiihtyy.

erona on tietysti myös se, että kun thunderacessa on CV kaasuttimet, niin ne antaa tehoa pehmeästi kierrosten kasvun suhteen. kun taas ruiskupyörällä jos tinttaa kaasun auki laakista, niin nokka on heti taivaalla.

jotain voi vaikuttaa myös koneiden kierrosherkkyys, 'vanhat' koneet on sisäisesti painavampia, tehonanto on pehmeämpää.

JakeT
Acella on helppo tehdä kovia lähtöjä paikaltaan juuri tuon vakauden puolesta. Toisaalta kun sitten nousee pystyyn niin se on todella pystyssä...

testeissä tiiän oman pyöräni joka on gsxr-W 1100 cc -95 eli "vesipyssy" harvinaisella 5 lovisella vaihteistolla kyseinen matka on tempastu vakio vehkeellä aina !! 9.8 s mitä virallisiin tietolähteisiin on luottaminen mutta tarkka penkitys napsasee jo ajasta muutaman sadasosan pois. t . iloinen vesipyssyn omistaja kyllä pysyy hajan matkassa mukana ajettiin varttia kiihtyvyyttä tai huippua oma pyöröni oli erkan käsittelys ja sitä ennen tehdas lupaa 295 km/h itse ajanut 307km/h huom mittari virhe. käsittelyn jälkeen tuntus huomattava tehon lisäys nyt on ihan mahoton multa loppu ainakin kantti.hyvä kestävä vehe suosittelen harvoin saatavilla vara-osa tilanne ok kaikkea saa päin vastoin mitä jotkut väittävät. Sopii hyvin matkan taittookin yksin tai kaksin

Kertokaas viisaammat et saako 16 piikisellä etulätkällä paremmat ajat vartilla? siis puhun nyt vakiomittaisesta pyörästä.. itse vaihdoin nyt 16 piikkisen lätkän ni tuntuu ettei sille kestä antaa kaasua paljoa yhtään, aina on tassu ylhäällä. Yllättävä ero tuli kyllä tuolla yhdellä piikillä..
062802jumpie_prv.gif
Kavereille olen menny kertomaan et jos ei saa nyt kesänä ajettua alle 10 aikaa menee pyörä vaihtoon
sad_orig.gif

Kertokaas viisaammat et saako 16 piikisellä etulätkällä paremmat ajat vartilla? siis puhun nyt vakiomittaisesta pyörästä.. itse vaihdoin nyt 16 piikkisen lätkän ni tuntuu ettei sille kestä antaa kaasua paljoa yhtään, aina on tassu ylhäällä. Yllättävä ero tuli kyllä tuolla yhdellä piikillä..
062802jumpie_prv.gif
Kavereille olen menny kertomaan et jos ei saa nyt kesänä ajettua alle 10 aikaa menee pyörä vaihtoon  
sad_orig.gif
Voipi jäädä ajamatta jos ihan vakioalustalla yrität
wink.gif

Ei se mee aina ihan niin ku elokuvissa
tounge.gif

062802jumpie_prv.gif
sad_orig.gif
Voipi jäädä ajamatta jos ihan vakioalustalla yrität
wink.gif

Ei se mee aina ihan niin ku elokuvissa
tounge.gif
niin voi jäädä ajamattaki.. Kerran olen käyny vetään varttia ja parhaaksi ajaksi tuli 10.19s/ 231km/h.. pyörä oli muutaman sentin madallettu sillon.. Mut tavotteita pitää asettaa aina
buttrock.gif

Back