• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

K1200RS vaihtui R1200GS:n

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PSmo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eihän sitä taudista eroon päässyt muuten kun piti vaihtaa  
033102beer_1_prv.gif
sille!
Ja Oulusta saakka pitää hakea, kun tämä meidän PK-seudun jälleenmyyjä menee kuin Gamel Boots mies, omia teitään.  
smile_org.gif

Mutta eipä mitään, mukava kotimaan matka tulee tehtyä. Torstai-iltana Kuopioon, perjantai-illaksi Ouluun. Olutta terassilla, jos sää sallii, toipumisen jälkeen boxerin ravistettavaksi lauantaina ja matka jatkuu ties minne!
Kivaa!
Mielenkiintoinen reissu sikälikin, että tulee kummankin tyypin pelillä pidempi ajorupeama peräkkäin. Voi verrata mikä paikka puutuu RS:ssä ja mikä GS:ssä.

Ajahan varovasti että saat rs:n ehjänä perille...
thumbs-up.gif
Ja mukavia kilometrejä uudelle!

Onneksi olkoon hyvästä valinnasta, mutta tiedän että sinua alkaa jonkin ajan kuluttua harmittamaan todella paljon tuo vaihto!
Syynä on kuitenkin se että mikset aikaisemmin hankkinut isoa enskaa Nimim: "kokemusta on".
Ajettavia teitä tulee Suomessa ja maailmalla lisää mielettömiä määriä, tietöiden kohdalla joissa tie sorapinnalla harmittaa ainoastaan niiden lyhyys. jne. jne.
Toista vuotta 1150 GS:n omistaneena päivä päivältä itse olen tyytyväisempi valintaan.
Tuota uutta 1200 en ole vielä päässyt kokeilemaan, mutta on kuulemma tuo uusi on ainakin maastossa huomattavasti parempi pienemmän painon ja suuremman tehon ansiosta.
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Onneksi olkoon hyvästä valinnasta, mutta tiedän että sinua alkaa jonkin ajan kuluttua harmittamaan todella paljon tuo vaihto!
Syynä on kuitenkin se että mikset aikaisemmin hankkinut isoa enskaa Nimim: "kokemusta on".
Ajettavia teitä tulee Suomessa ja maailmalla lisää mielettömiä määriä, tietöiden kohdalla joissa tie sorapinnalla harmittaa ainoastaan niiden lyhyys. jne. jne.
Toista vuotta 1150 GS:n omistaneena päivä päivältä itse olen tyytyväisempi valintaan.
Tuota uutta 1200 en ole vielä päässyt kokeilemaan, mutta on kuulemma tuo uusi on ainakin maastossa huomattavasti parempi pienemmän painon ja suuremman tehon ansiosta.
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
Tuohon auttaa minun elämänohjeeni: Menneeseen en voi vaikuttaa, tulevasta en tiedä, joten nautin tästä hetkestä!
buttrock.gif

PSmo, onko se sun pyörä sellainen komee punainen?
Johon tulee laukut?

...sellaista R1200GS pyörään oltiin ihan äsken EMC:lla virittelemässä laukkutelinettä?

PSmo, onko se sun pyörä sellainen komee punainen?
Johon tulee laukut?

...sellaista R1200GS pyörään oltiin ihan äsken EMC:lla virittelemässä laukkutelinettä?
No just se se varmaan on, koska ei niitä GS:ä muita ole myynnissä. (Poislukien tietenkin Mototripin "harvinaisuus", joka on hinnoiteltu taideteos -formaatilla  
biggrin.gif
 )
Kuopiossa ollaan tulossa, juuri mietitään, lähdetäänkö heti vai iltapäivällä. Kynnet syyhyää kyllä lähteä heti!

sad_orig.gif
Ai niin, mut ei minun peliin ollut laukkuja, tulevat myöhemmin, on vissiin kuitenkin joku toinen  
sad_orig.gif

Back