Kolikon toinen puoli: ruiskutuksen toiminta heikohko alakierroksilla, mekaaniset äänet karkeat, vaihteet kolisee, jäykähkö kytkin. Pienehkö tankkausväli. Sähköpuolella toimintahäiriöitä. Penkki voisi olla mukavampi. Powercommander ei ollut aiemmin saatavilla (RapidBike oli), nyt mahdollisesti on, asennus työläs. Imago/haluttavuus?
Omaan laitettu Akran hexagonal kokoputki ja K&N suodatin. Viritysvaraa vielä tehon ja ajettavuuden suhteen aika paljonkin (PC).
En nyt vieläkään keksi mihin tuon voisi vaihtaa. Uusi V-max se voisi olla, mutta saatavuus/hinta on hämärän peitossa. Jos tekisivät tuohon bemariin päivitetyn koneen, jossa em. puutteet on korjattu, niin olisi aika ylivoimainen kokonaisuus.
Olen (myös) tuosta kolikon toisesta puolesta pitkälle samaa mieltä K 12 S osalta ja lähes sama pyörähän se onkin..
Noihin hieman negatiivisiin ominaisuuksiin alkaa kyllä tottua.
Vaihteetkin menee lähes kolahtelematta, on vaan pitänyt sisäistää uusi vaihtamistekniikka. No, ykkönen kyllä jysähtää juhlavasti..
Kytkinkään ei enää vaivaa, mutta penkki on kova ja persaus puutuu - Korjaantui Airhawkilla, mutta on se kamalan näköinen viritys.
Tankkausväli on pienehkö, mutta toimintasäde on kuitenkin suurempi kuin aiemmalla K 12 RS:llä, sillä kulutus on n. litran sataselle pienempi.
Sähköpuolen häiriöistä ei ainakaan vielä mitään hajua (6000 km). Ei myöskään koneen karkeista äänistä, ei ne ainakaan minun korvaan pahalta kuulosta ja nätistihän tuo käy tyhjäkäynnilläkin..
Power commanderia ei saa 2008 malliin, siis ainakaan vielä. Ovat muuttaneet jotain ja aiempiin malleihin sopiva ei käy.
Tuosta RapidBikestä ei ole tietoa, liekö kenelläkään muulla.
Olis muutenkin kiva kuulla kommenttia näiden kahden laitteen ominaisuuksista. Kumpi parempi, edullisempi, helpompi asennettava jne.. Ja onko noilla oikeasti saatu moottorin käyttäytymistä alakierroksilla miellyttävämmäksi..?
Tuohon perskutan ti-ti-ti-ti.... menoon hiljaa ajellessa en kyllä totu.
Omaani olen muuttanut takatapit hieman alemmaksi, vaihtanut Remuksen putken lähinnä ulkonäön vuoksi, laittanut roiskeläpän tapaisen matkustajan selkää kurasuihkulta suojaamaan, suuremman lätkän minikokoiseen sivutukeen ja tosiaan sen penkin pehmusteen. Muuta en oikeastaan enää kaipaisikaan, kunhan vaan saisi hieman hidas ajo mukavuutta.
Pienistä puutteista huolimatta minäkään en keksi mihin tuon voisi vaihtaa