Ongelmansa kullakin, niin siis minullakin 
Pari vuotta olen taas mopoillut, sitten teinivuosien ja piikkiaikojen. Toissa kesänä ajoin 5000 km vuokrapyörällä ja tänä keväänä ostin sitten oman Suzuki DL1000:n (vm. 2006), jolla tuli taivallettua kesän aikana 10 tkm. Tämä vuosi oli edelleen sellaista kokeilua, että onkohan tämä mopoilu oikeasti minun juttuni vai vain alkavaa 50-kympin kriisiä
Siksi siis ostin tuon Suzukin, kuuden tonnin kapistuksen kokeilumielessä 
Keväällä jo mopon ostettuani tapasin sitten naisystävän, joka on Suzukin kyydissä istunut kesän mittaan sen 5 tkm ja edelleen tykkää istua. Nyt asumme saman katon alla ja onnellisesti nukumme yöt toisiimme kääriytyneenä
Syksyn mittaan olemme sitten käyneet koeajamassa muutaman mopon, joka voisi olla parempi matkanteko välineenä kahdestaan. Listan kärjessä on nyt BMW K1600 GTL ja Triumph Trophy... Kauniinpi puolisko ottaisi BMW:n ja minä Trumpan. Pari viikkoa sitten kävimme jälleen koeajolla GTL:llä ja tuolloin myyjä sai minut heräämään uuteen ajatukseen
Hän sanoi, että kyllähän joka miehellä pitäisi se seitsemän eri pyörää olla eri käyttötarkoituksiin
Siitä innostuneena ajattelin, että miksei minullakin voisi olla ainakin kaksi pyörää, jos ei ihan seitsemää kuitenkaan... Tuollainen kohtuuajettu GTL maksaa noin 20 t€, kuten uusi yli-yli-yli-ylivuotinen Trumppakin. LT:n hinnat pyörivät sitten 10 t€:n kahta puolta. Mitäpä, jos ostaisi ensi keväänä LT:n ja jonkun toisen mopottimen omiin ajoihin, esim jonkun singlesatulaisen customin tai/ja paremmin hiekkateille sopivan Kotarin tai Hondan?
Mitäpä mieltä olette Te arvoisat foorumilaiset - ostaisitteko TE mielummin 10 t€:n LT:n vai 20 t€:n GTL:n? Pienet perustelut, että miksi? Mihin pitää kiinnittää huomiota, kun jommasta kummasta tod.näk. teen kaupat ensi keväänä?
Kiitollisena vastauksistanne
Ps. Suzukia ulkoilutamme edelleen, viimeksi viikonloppuna, vaikka kyllä on jo melko viileää... Sähkövaatteet voisivat olla seuraavat hankintalistalla - mikä olisi hinta-laatusuhteeltaan paras sähkövaatemerkki?
Pari vuotta olen taas mopoillut, sitten teinivuosien ja piikkiaikojen. Toissa kesänä ajoin 5000 km vuokrapyörällä ja tänä keväänä ostin sitten oman Suzuki DL1000:n (vm. 2006), jolla tuli taivallettua kesän aikana 10 tkm. Tämä vuosi oli edelleen sellaista kokeilua, että onkohan tämä mopoilu oikeasti minun juttuni vai vain alkavaa 50-kympin kriisiä

Keväällä jo mopon ostettuani tapasin sitten naisystävän, joka on Suzukin kyydissä istunut kesän mittaan sen 5 tkm ja edelleen tykkää istua. Nyt asumme saman katon alla ja onnellisesti nukumme yöt toisiimme kääriytyneenä

Syksyn mittaan olemme sitten käyneet koeajamassa muutaman mopon, joka voisi olla parempi matkanteko välineenä kahdestaan. Listan kärjessä on nyt BMW K1600 GTL ja Triumph Trophy... Kauniinpi puolisko ottaisi BMW:n ja minä Trumpan. Pari viikkoa sitten kävimme jälleen koeajolla GTL:llä ja tuolloin myyjä sai minut heräämään uuteen ajatukseen
Hän sanoi, että kyllähän joka miehellä pitäisi se seitsemän eri pyörää olla eri käyttötarkoituksiin Mitäpä mieltä olette Te arvoisat foorumilaiset - ostaisitteko TE mielummin 10 t€:n LT:n vai 20 t€:n GTL:n? Pienet perustelut, että miksi? Mihin pitää kiinnittää huomiota, kun jommasta kummasta tod.näk. teen kaupat ensi keväänä?
Kiitollisena vastauksistanne
Ps. Suzukia ulkoilutamme edelleen, viimeksi viikonloppuna, vaikka kyllä on jo melko viileää... Sähkövaatteet voisivat olla seuraavat hankintalistalla - mikä olisi hinta-laatusuhteeltaan paras sähkövaatemerkki?